Kære venner |
Lyder godt, må lige få bestemt mig om det bliver ferie eller amion aften
mvh
jesper
Kære venner |
Lyder godt, må lige få bestemt mig om det bliver ferie eller amion aften mvh jesper
|
Det lyder virkelig spændende, en lang dag med masse læring! Billet er bestilt
Mvh. Thomas De Oliveira |
Kanon arrangement som sædvanlig - Jeg må desværre melde pas denne gang da vi har andre planer på datoen. |
Fantastisk! Jeg er ved at arrangere det, så jeg kan opleve både Iværksættermesse 2010 og Aminotastic 2010 i Køge. Det bliver stort! /John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Er det en svær beslutning? ;-) |
Er det en svær beslutning? ;-) Njaa , det er bare et spg. om hvilken dag vi rejser.... mvh Jesper
|
Hej Martin Ved du hvor mange billeter der er tilbage, jeg kunne godt forstille mig de hurtigt var væk?
Mvh. Thomas De Oliveira |
Der er i hvert fald én billet mindre, idet jeg lige har bestilt og betalt min Aminotastic 2010 billet. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Ser ud til at være et rigtig godt arrangement I er ved at få stablet på benene. Minimal detalje: På hjemmesiden http://www.aminotastic.dk, er der til højre et 'banner' med teksten: 'AminoTASTIV09 arrangeres af:...', men hvem arrangerer i år 2010? :-P God aften Søren |
Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.