Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic, nu rykker vi for vildt!!!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Jeg er ked af at der har været lidt stille om Aminotastic, men nu rykker vi.
Temaet i år bliver netværk og personlig branding. Med andre ord, så vil du den 27. marts i Køge få alt at vide om hvordan du bliver mere synlig og hvordan du får opbygget et super netværk.

Indtil videre så har vi 3 talere som alle rykker igennem.

Mikkel deMib vil fortælle om hvordan han har opbygget sit personlige brand som søgemaskine guru på tværs af landegrænsernen. For dem som har set Mikkel på en scene, ved at han bestemt ikke er kedelig og han dertil har super meget relevant at fortælle.
Se mere om Mikkel her - Klik her

Så kommer, og hold nu fast!, 4 dobbelt verdensmester i fridykning og iværksætter Stig Severinsen og fortæller om hvordan han med katten "Bøf" og andre kunstgreb, er blevet en legende inden for fridykning og hvordan han har opbygget sit netværk verden over. Han kan forøvrigt holde vejret mere end 8 min. og han lærte mig på 1 time, hvordan jeg kunne holde vejret i mere end 4 min. (Ja det gav stilhed til glæde for min kone ;-)
Han er forøvrigt lige nu igang med at lave et Guiness World Record forsøg under isen :-)
Se Stigs fantastiske website - Klik her

Så kommer jeg og giver den på slap line med 100 km i timen. Jeg vil snakke om hvordan jeg har opbygget mit personlige brand, som gør at næsten alt hvad jeg laver, bliver taget seriøst og får medvind fra start af. Så hvis du vil vide hvordan du selv kan gøre dig mere værdifuld, så er det den 27. marts det sker.

Dertil kommer der 3-4 andre talere vi er ved at finde nu, masser af tid til at netværke og så selvfølgelig mad m.m. Slutteligt er der gratis iværksættermesse hele dagen samme sted, så hvad venter du på?

Det her arrangement bliver udsolgt hurtigt, så se at få din billet som koster skallede 175 kr. + moms - Klik her 
(Og ja, det er en solid underskudsforretning for Amino ;-)

Jeg glæder mig til at se jer alle.

Dbh Martin

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:08

Lyder godt, må lige få bestemt mig om det bliver ferie eller amion aften Yes

mvh

jesper

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:12

Det lyder virkelig spændende, en lang dag med masse læring!

Billet er bestilt Smile

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:36

Kanon arrangement som sædvanlig - Jeg må desværre melde pas denne gang da vi har andre planer på datoen. 

Til andre der ikke har været med til de foregående, så kan jeg kun understrege at det virkelig er et arrangement der giver netværk, og du får aldrig noget lignende tilbud til de latterlige 175 kroner.

Hvis man ikke vidste bedre skulle man næsten tro prisen var en trykfejl.  

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:38

Fantastisk!

Jeg er ved at arrangere det, så jeg kan opleve både Iværksættermesse 2010 og Aminotastic 2010 i Køge. Smile

Det bliver stort! Skype-CoolSmile

/John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:19

Jesper Laugesen:

Lyder godt, må lige få bestemt mig om det bliver ferie eller amion aften Yes

mvh

jesper

Er det en svær beslutning? ;-)

Dbh Martin

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:25

Er det en svær beslutning? ;-)

Dbh Martin

Njaa  , det er bare et spg. om hvilken dag vi rejser....

mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:27

Hej Martin

Ved du hvor mange billeter der er tilbage, jeg kunne godt forstille mig de hurtigt var væk? Smile

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:37

Thomas De Oliveira:
Ved du hvor mange billeter der er tilbage, jeg kunne godt forstille mig de hurtigt var væk? Smile

Der er i hvert fald én billet mindre, idet jeg lige har bestilt og betalt min Aminotastic 2010 billet. Skype-CoolSmile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:45

Ser ud til at være et rigtig godt arrangement I er ved at få stablet på benene.

Minimal detalje: På hjemmesiden http://www.aminotastic.dk, er der til højre et 'banner' med teksten: 'AminoTASTIV09 arrangeres af:...', men hvem arrangerer i år 2010? :-P

God aften

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)