|
Hejsa... Har et spørgsmål som jeg længe har søgt svar på, men synes ikke rigtig jeg har kunnet finde et passende svar. Så prøver og stille spørgsmålet på denne geniale side som jeg mange gange har brugt med stor success. ;o) Lad os sige at man har oprettet en enkeltmandsvirksomhed ved navn Frugt&Grønt som sælger frugt og grønt. Herefter kunne man godt tænke sig at åbne en anden butik ved navn Campingbutikken som så sælger campingudstyr. Er det muligt at kalde butikken noget andet end firmaets oprindelige navn (Frugt&Grønt), når det er nødsaget til at være under samme CVR, da det jo er enkeltmandsvirksomhed? Er det så bare ok på en faktura fra campingbutíkken, at skrive: Campingbutikken (en del af Frugt&Grønt) eller kan man bare nøjes med at skrive Campingbutikken og så cvr nummeret på frugt og grønt´? Skal dette på nogen måde registreres hos skat eller kan man bare bruge de navne man har lyst til under samme CVR? Håber det er til at forstå ;o) På forhånd tak. |
Hej!
Ja.......samme CVR.nr............................nye områder SE nr. under samme CVR.nr.
Ja.....du må godt kalde det Campingbutikken og så med Frugt og Grønt CVR.nr.
Ja...det skal registreres hos SKAT.
/peter
Bliv gratis medlem