Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Breadcrumbs vigtighed for SEO

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene det har en væsentlig betydning - specielt under indekseringen.

Der er mange SEO eksperter der hævder, at de første 100 karakter som de små crawlere render ind i, tillægges større værdi end den øvrige tekst.

Breadcrumbs vil typisk ligge i de første 100 karaktere, så tror man på den - giver breadcrumbs også god mening

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:11

Stefan Avivson:
Jeg kan se amino også bruger det - gjorde man det også på EI?

Breadcrumbs har længe været brugt som brugervenligt element, men er (for mig ihvertfald) rimelig nyt i søgemaskineresultaterne. Vi snakker omkring 6 måneder siden jeg så det første gang.

EI bruger det på de nye sites - dem kan jeg af gode grunde ikke gå mere i detaljer i, da jeg ikke sidder der mere :)

Jeg tyder dét, at Google er begyndt at genkende og lagre breadcrumbs, som om at de forsøger at forstå strukturen og sammenhængen af siderne endnu bedre.

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:14

og vi ved at Jimmy er mean motherfucker - så jeg tager 100% dine ord som gode varer :-)

Stefan Avivson

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:16

hæ, det kommer meget an på det system du bruger, der ligger ikke lige en forklaring på hvordan du sikre dig det, samt hvordan du laver brødkrummer, men det du skal sørge for er at der på ingen måde kan blive skabt DC på din hjemmeside, som demib også er inde på.

men prøv evt at læse dig frem til hvordan man bedst laver brødkrummer. her

men ud over det har jeg hør at hvis man bruger tegnet > eller  » til at adskille brødkrummerne, så vil Google opfatte det som brødkrummer.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:20

Perfekt - tak.

Vi mangler blot rosenstands kommentar, og så skulle alle mine gamle konkurrenter have hjulpet til for svar herfor.

Stefan Avivson

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Stefan Avivson:
og vi ved at Jimmy er mean motherfucker - så jeg tager 100% dine ord som gode varer :-)

Haha... tak for tilliden :)  

Når det drejer sig om SEO, så kører jeg mest på den sunde fornuft - og råd og retningslinjer fra profferne.

Det er nu engang udvikling, der er min kernekompetence :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Brødkrummer kan være med til at forbedre den interne linkstruktur, men ellers har jeg ikke set at de har en SEO-effekt. Hvis brødkrummerne vises af Google, kan det dog have en tydelig effekt på besøgstallene, da flere også klikker på brødkrummerne - før var der jo kun den grønne url-linje.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:41

Emil Blücher:

Hvis brødkrummerne vises af Google, kan det dog have en tydelig effekt på besøgstallene, da flere også klikker på brødkrummerne - før var der jo kun den grønne url-linje.

Det der mangler jeg så at se nogen form for data på endnu. Der kan også være den negative effekt, at de besøgende i stedet for at lande på en side, som er optimeret mod netop det valgte søgeudtryk, kan havne på en mere generel kategori, hvis de trykker på et link længere tilbage i brødkrumme-strukturen i SERPS. Sker der, må man forvente ringere konvertering, end hvis de klikker ind, hvor de bør.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frank Hellerup Madsen:
Det der mangler jeg så at se nogen form for data på endnu. Der kan også være den negative effekt, at de besøgende i stedet for at lande på en side, som er optimeret mod netop det valgte søgeudtryk, kan havne på en mere generel kategori, hvis de trykker på et link længere tilbage i brødkrumme-strukturen i SERPS. Sker der, må man forvente ringere konvertering, end hvis de klikker ind, hvor de bør.

Helt enig! Jeg har desværre heller ikke se nogle tal på det, men personligt mener jeg at brødkrummen som vist kan forringe konverteringen væsentligt. 

Når det så er sagt, så er en brødkrumme på selve sit site en god ide, det kan give kunden et overblik over hvor de står, og hvordan de kan komme et tak tilbage. Især hvis du har et site med rigtig mange sider.  

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:58

Det Emil nok har læst om, er sitelinks. Men det en anden snak

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)