Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesertøz

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Byder 4000. Du kan få den på qxl til 18000 sprit ny :-)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:48
der er da et stykke fra 4000 til 18000... og tænk over 2 ting.. den er tilkørt, og jeg sælger den kun for at financiere et non-profit arrangement, så du er med til at støtte en god sag.. så hvad med at starte ved 8k.. så kan vi da begynde at snakke sammen.. ;-)

/P

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 14:19
Kender jo ikke kvaliteten på den, umidelbart virker det ikke som top godt. Og normalt ved sådan ting daler prisen utroligt meget.

8000 er for meget sådan lige umiddelbart syntes jeg, men vil lige prøve at søge lidt efter nogle med erfaringer med sådan cykler.

Kunne godt bruge et billigt transport middel nemlig imellem sønderjylland og nordjylland et par gange om måneden :-)

Har du erfaring med lange ture på den ?

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 14:48
hmm - det er jo billigere end en knallert for h.. ;-)

Jeg har kørt op til 50-60 km *2 om dagen, og ellers bare hygge..

/P

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 14:57
jaja men skal bruge den som transport middel og ikke bare hygge. Vi snakker 2 x400 km på en weekend

Det jo sur røv at den står af fordi den er blevet for varm midt mellem vejle og Århus. Så det nok billigere at tage bussen i sidste ende ;-)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:48
Dato: 05-11-2006 01:04:36 Forfatter:toptunet

Så sker det.. jeg sætter min MC til salg, så jeg kan financiere mit støtteprojekt..

RESPEKT

Når en mand sælger sin kværn for at finansierer et humanitært non-profit projekt, så ved man at han har hjertet med i projektet!

Held og lykke med projektet, og salget af MC'en!

mvh Carsten
Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 17:10
tak skal du ha, Carsten..

Vi har jo både brug for lidt guld til at financiere projektet, men også moralsk opbakning, og alt muligt andet...

Så - hvad med at købe min kværn

Eller smide andre resourcer ind i projektet (ved ikke lige hvad du går og laver, så ..) men næsten alt kan jo bruges på en eller anden måde..

/P

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:14
Hej

Vi har også selv en Jinlun 250cc vi har købt den hos http://www.mc4you.dk/mc-er.htm, som er meget billige. (læs 12.000 på gaden splinterny)

Vi synes det er en fin lille cykel, der kører godt. Vi har også set på nettet, at der såmænd er nogle der har kørt til Kroatien på sådan en tingest, så jeg tror såmænd den er stabil nok.

Da de japanske motorcykler kom, blev de også spået til aldrig at overleve på det europæiske marked, men det er da gået helt anderledes.

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:16
p.s.

Jeg glemte helt at skrive at jeg synes at det er en utrolig god sag, du skraber penge ind til, så mit indlæg er ikke for at kritisere.

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 18:19
Hej gitte..

Tak skal du ha

Jeg opfattede det da heller ikke som kritik eller noget - men god info om MC''en..

Hvad med lige at få en i reserve.. jeg er jo åben for bud - men over 4k helst da..

/P

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)