Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at vide hvor meget min hjemmeside er værd. Jeg snakker om oddsspillet.dk .
Siden har været oppe officelt siden 1.Januar 2010 og har siden der fået 477 medlemmer uden markedsføring. Der har ca været omkring 180.000 sidevisninger i perioden og omkring 150-250 unikke besøg om dagen.
Oddspillet.dk går ud på at oddse
med sine virtuelle penge.
Når man opretter en profil får man stillet 100 kroner til rådighed,
som man så kan oddse for og vinde flere penge udfra.Dvs. at det er ligesom danskespil.dk, blot med fiktive penge...
Udfra det du skriver ville jeg bydepå et sted mellem 3000 - 8000 DKK, men der er meget andet som kan spille ind også :-). Når et websitet får en vis størrelse og værdi, bliver det meget svært at finde aftagere til dem.
Udfra det du skriver ville jeg bydepå et sted mellem 3000 - 8000 DKK, men der er meget andet som kan spille ind også :-). Når et websitet får en vis størrelse og værdi, bliver det meget svært at finde aftagere til dem.
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Tak for budet. Jeg vil dog ikke mene at siden har fået en "stor" størrelse endnu, men det kan den hurtigt få ved den rette markedsføring :)
Syntes det vil være fornuftigt. Dette vil også vise at siden har tænkt på den anden side af spil. Jeg har selv lavet hjemmesiden www.ludomaniforum.dk (Den er ved at blive opdateret) den må du selvfølgelig også meget gerne linke til, men www.ludomani.dk er center for ludomanis hjemmeside, og de er de førende behandlere af ludomani i danmark. Min side er kun en informations og forum side.
180 Unikke besøgene synes jeg lyder lavt prøv at søgeord optimere en hjemmeside til 20 - 30 ord hvor den ligger på første side eller første pladsen og du vil få en høj trafik og værdien af siden vil stige drastisk , lige nu skal du ud og finde en der ønsker en side noget ligne som din og de skal selv efterfølgende oveni selv stå for markedsføring med er du heldige kan du få 10.000 kr. eller lidt mere måske , lige så godt få 2000 kr. da du skal ud at finde nogle der vil starte noget ligne op næsten fra bunden af med markedsføring
Held og lykke med at finde den rette køber
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows