Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmen om succes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

God artiklen jeg drømmer også om succes i mit liv , synes da også man opnået meget , med ikke det vilde med pengene , det synes ikke nævner så meget at personlige mål er en vigtige faktor om man når succes , for mange er det ingen succes at blive millionær ,at have være en succes kan lige så godt være , at  tabte de kilo eller man kan holde sig ung som 37 årlige , kan man løbe 20 km på lige over 1 time , det mener jeg er en succes

Først og fremmest tak!

Ja det har du helt ret i. Det er bevist jeg ikke beskriver andre succes former, end jeg gør, min målgruppe er iværksætter, og jeg syntes artiklen fanger meget godt. Og ja selvfølgelig har iværksættere også personlige succes med f. eks at tabe 10 kg, eller at kunne løbe 20 km på liger over 1 time, sådan nogle drømme har vi alle sammen.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan jo lige benytte lejligheden til at ''markedsfører'' min nye artikel - Sælg så kunderne kommer igen! - den kan du læse her

Du må meget gerne skrive en kommentar til hvad du syntes, eller om noget kunne skrives på en anden måde det tager jeg kun som en STOR hjælp! :)

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:26

Rigtig god artikel :) Det sætter nogle tanker igang, og referer lidt som intertekstualitet til ens egne tanker :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christopher Roelann:

Rigtig god artikel :) Det sætter nogle tanker igang, og referer lidt som intertekstualitet til ens egne tanker :)

Tusind tak - så har jeg da ramt plet, for det er jo det som er meningen Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

Hej Thomas.

Super blogindlæg. Man kan tydeligt læse, at du har gjort dig mange tanker om "drømmen", og det er et godt indspark til folk som tvivler - skal de følge deres drøm eller lytte til vennernes "don't do it".

Super, bliv ved med din egen drøm Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 06:53

Tak Glenn

Ja, jeg synes ikke rigtig der var noget i forvejen, og synes vi manglede en slags vejledning for ''drømmen'' og at jeg så har ramt plet, er jeg rigtig glad for :-)

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:52

Succes er individuel fra menneske til menneske, nogen ønsker økonomisk succes, andre vil have succes med den sport de brænder for, visse mennesker ønsker bare at tab nogle kilo og være en god far eller mor, og nogle vil leve til de bliver 100 år.

Så det er helt forskelligt hvorledes at vi kan måle vores succeser, for det er ud fra forskellige synspunkter og mål.

Men det vigtigste her i livet er vel at være lykkelig, og så er vi tilbage ved første kapitel, for hvad gør præcis dig lykkelig, er helt sikkert ikke det samme som det din nabo, kollega eller bedste ven bliver lykkelig af.

Den økonomiske succes, er bare en simpel måde at måle på, og har man den med i rygsækken så er der også mange af de andre aspekter i livet der bliver lidt lettere.  

For mit eget vedkommende har jeg sorteret mine mål således:

Mit helbred, for uden det kan jeg ikke være noget for min familie og børn.

1. Min familie, for uden den er jeg intet.
  2. Glæden ved at udføre mit arbejde, og gøre det godt hver dag.
  3. Evnen til at give til andre uden at forvente at modtage noget retur
  4. Og sidst men ikke mindst den økonomiske succes.

Personlig syndes at indlægget omkring "Drømmen om succes" er rigtig godt skrevet, så bliv bare ved med at producere flere indlæg.

Og husk så altid på at:

Alt hvad et menneske kan forestille sig og tro på kan han/hun også opnå.

Mod nye mål.

Flemming Hebsgaard

One2move Biludlejning

www.one2move.com

www.kør-gratis.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)