Mon ik det bare er lige gyldig trafik fra et pointsite, hvor kunderne er skide ligeglade med siden de ender på, så længe de bare får point/penge og handle for...
For så er trafikken vel ik mere værd, end de ting, som kommer gratis med Frosties pakkerne, eller det som du finder i en Happymeal af legetøj ;D
jeg ved ikke rigtigt hvordan de levere så mange besøgene måske sider de selv og klikker eller det er en stor løgn historie denne her hjemmeside , du linker til heri tråden
Måske finder de nogle søgeord der koster 8 øre per klik som derfor ingen konkurrence er på derved ikke giver nogle relevante besøgene , der står jo ikke hvor lang tid de er om levere disse her kliks så de kan også selv side og klikke på deres måske egne adsense annoncer og du betaler f.eks. for klikkene
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har faktisk tjent lidt penge på den slags trafik til mine gambling sider, men det kræver også lidt held i sprøjten.
Først så kan du trække de 40.000 fra som er kinesere og ingen penge har. Så er der 10.000 tilbage hvoraf de 9.900 ikke ser din side fordi der er tale om autosurf. Så er der 100 tilbage hvoraf de 50 ikke forstår engelsk. Så er der 50 tilbage hvoraf de 40 ikke finder dine annoncer interessante. Så er der 10 tilbage hvoraf 5 klikker på et af dine bannere. 3 af dem springer fra i købsprocessen og af de sidste 2 modtager den en en gratis bonus på 10$ og spiller herefter aldrig der igen. Den anden indsætter 10$, som er mange penge for en argentiner. Han taber de 10$ og du tjener 25% i revenueshare, altså 2,50$. Du kan være heldig at han indsætter 10$ igen og igen og igen og igen, men du kan aldrig være sikker
Måske får du de mange besøgende. Men der er jo forskel på trafik. Hvis det eksempelvis er trafik hvor kunderne "tvinges" til at klikke for at deltage i konkurrencer eller lignende, er værdien ekstrem lav. Umiddelbart så lyder det for godt til at være sandt ja. Jeg tvivler ihvertfald på, at det er særlig god trafik. Jeg hæfter mig ved: - Umiddelbart uprofessionelt webdesign - Kan umiddelbart ikke finde noget reelt kontaktinfo på siden - Firmaet kan ikke findes på Cvr.dk - Domæne ejes af en privatperson - Betaling skal ske med Ewire
Jeg påstår ikke at der er tale om nogen form for svindel, men det virker ikke som det store scoop i mine øjne.
Mon ik det bare er lige gyldig trafik fra et pointsite, hvor kunderne er skide ligeglade med siden de ender på, så længe de bare får point/penge og handle for...
For så er trafikken vel ik mere værd, end de ting, som kommer gratis med Frosties pakkerne, eller det som du finder i en Happymeal af legetøj ;D