jeg laver streamers, klistermærker og logoer osv . men lige for tiden kører jeg mit firma fra internet hvor jeg har en webshop, hvor min kunder kan bestille nogen færdige skabeloner men de kan også kontakte mig og få et uforpligtet tilbud..
Det som Mikael skriver, er den rigtige vej at gå, hvis jeg var dig ville jeg få lavet en rigtig lækker hjemmeside hvor jeg som køber slipper for at betale via bankoverførsel osv, jeg kan lave en lækker hjemmeside til dig for kr. 1500.- hvor at kunden kan betale via Paypal (dankort og mere) du betaler kun 2% af hvad det produkt du sælger, istedet for en PBS aftale til 12.000 kr om året og 300kr om måneden fx.
Det er en billig webshop at have osv. 110kr om måneden. Hvis det er så kan jeg også få den hurtig op og stå indenfor 30 dage. Da jeg lige har noget ferie til gode. Du kan tjekke min egen side som jeg snart er færdig med. www.change-technology.dk.
Eller måske skal du gribe det anderledes an, da jeg kunne forstille mig der var mange som også var inde i den branche.
Lige et par hurtige ideer , med det er ikke let at opnå første pladsen , evt. betale dig fra det
hvorfor mig første pladsen
jeg har fleste links til siden suverænt det er hovedgrunden
flest undersider
mest tekst
jeg kan forbedre disse her ting på min side
mine titler , de er for ens
jeg skal gennemgå siden for h1 og h2
jeg skal gennemgå teksten
derved endnu flere første pladser
Du kan bla. forbedre disse her ting mv.
Din side har ingen titlen , den er simpelthen for kort
Der er ingen links til din side
En pænere side sælger selvfølgelige bedre
Du behøver ikke skrive en roman på siden med lidt tekst på forsiden og undersider , med unikt tekst , med dine søge ord kombineret titlen med forskellige søgeord , tags h1 og h2 mv.
huske skriv dit links i fodnote som alle gør , du går ind i ret profil , klikker på debat indstilling og skriver dit links der til din hjemmeside ,husk og udfyld din amino.dk profil mindste 80% derved kan google besøge din profil ellers er den lukke for google besøg
Der er meget mere der kan forbedres , så læs SEO bøgerne først
Husk nu downloade disse 2 bøger de er super gode SEO bøger lavet af disse 2 herre her