Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende til min hjemmeside, hvordan?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:03

Tak Mikkel.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:45

Helt grundlæggende, så findes der 3 store kanaler til trafik i en netbutik: Nyhedsbreve, SEO og PPC (Adwords). Først når man har styr på de tre, kan det økonomisk betale sig at kaste over andet (så som facebook reklamer).

Hvis du ikke har det store budget men masser af tid, så er SEO vejen. Men det kan og bør ikke stå alene! Gå evt. ud og invester i Thomas Rosenstands "SEO-lex", hvis du vil have styr på det grundlæggende. Prisen kan umiddelbart godt lyde høj, men alle der har læst den har sagt at den er alle pengene værd og har tjent sig selv hjem på kort tid.

Annoncering på Adwords handler ikke så meget om størrelsen på dit budget, men hvor meget du giver for en ordre. Hvis du nu i gennemsnit tjener 100 kroner per ordre, og ligger og køber dem hjem til 50 på Adwords, hvorfor så have noget loft på budgettet? Det er bare med at se at komme igang :-)

Håber du kan bruge mit input til noget.

Mvh.
Søren Sprogø

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:52

Jeg overvejer snart at køre en måned hvor jeg hver uge udlodder 100kr kontant på min facebook fan side hvor de skal invitere alle deres venner og så trækkes der lod hver uge blandt dem som har inviteret. Det giver en lidt bred "fan" skare, men hvis bare 1-2 af dem bliver kommende kunder vil det være en fin investering. Så er de også på mit "nyhedsbrev" da jeg kun sender facebook opdateringer til fans om nye produkter osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55

Steven Zacho:

Jeg overvejer snart at køre en måned hvor jeg hver uge udlodder 100kr kontant på min facebook fan side hvor de skal invitere alle deres venner og så trækkes der lod hver uge blandt dem som har inviteret. Det giver en lidt bred "fan" skare, men hvis bare 1-2 af dem bliver kommende kunder vil det være en fin investering. Så er de også på mit "nyhedsbrev" da jeg kun sender facebook opdateringer til fans om nye produkter osv.

Hej Steven

Jeg anbefaler dig at tage et kig på denne glimrende guide/artikel, inden du giver dig i kast med Facebook-konkurrencer.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:00

Simon Tørring:

Hej Steven

Jeg anbefaler dig at tage et kig på denne glimrende guide/artikel, inden du giver dig i kast med Facebook-konkurrencer.

... Bittert.. Nå, så må jeg finde på noget andet :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)