http://ivaekst.dk/vaekst/3/6/4/4/skriv-en-effektiv-pressemeddelelse |
Tak Mikkel.
http://ivaekst.dk/vaekst/3/6/4/4/skriv-en-effektiv-pressemeddelelse |
Helt grundlæggende, så findes der 3 store kanaler til trafik i en netbutik: Nyhedsbreve, SEO og PPC (Adwords). Først når man har styr på de tre, kan det økonomisk betale sig at kaste over andet (så som facebook reklamer). Hvis du ikke har det store budget men masser af tid, så er SEO vejen. Men det kan og bør ikke stå alene! Gå evt. ud og invester i Thomas Rosenstands "SEO-lex", hvis du vil have styr på det grundlæggende. Prisen kan umiddelbart godt lyde høj, men alle der har læst den har sagt at den er alle pengene værd og har tjent sig selv hjem på kort tid. Annoncering på Adwords handler ikke så meget om størrelsen på dit budget, men hvor meget du giver for en ordre. Hvis du nu i gennemsnit tjener 100 kroner per ordre, og ligger og køber dem hjem til 50 på Adwords, hvorfor så have noget loft på budgettet? Det er bare med at se at komme igang :-) Håber du kan bruge mit input til noget. Mvh. |
Afdeling18.dk - Blog om Nethandel i Danmark, set fra mit skrivebord.
Jeg overvejer snart at køre en måned hvor jeg hver uge udlodder 100kr kontant på min facebook fan side hvor de skal invitere alle deres venner og så trækkes der lod hver uge blandt dem som har inviteret. Det giver en lidt bred "fan" skare, men hvis bare 1-2 af dem bliver kommende kunder vil det være en fin investering. Så er de også på mit "nyhedsbrev" da jeg kun sender facebook opdateringer til fans om nye produkter osv. |
Hej Steven Jeg anbefaler dig at tage et kig på denne glimrende guide/artikel, inden du giver dig i kast med Facebook-konkurrencer.
|
... Bittert.. Nå, så må jeg finde på noget andet :-) |