Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtakseret SMS.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs med Jer.

Jeg har aldrig prøvet at have min egen virksomhed før, men vil meget gerne deltage i iværksætterlegen, det ser sgu meget sjovt og udfordrende ud. Jeg håber at jeg hurtigt lære spillereglerne at kende, og måske endda med mine friske øjene i brancen kan komme til at inspirere selv gavet ørne til at lege med redskaberne på andre sjove og spændende måder.

Jeg vil som nybegynder ikke tage de hele store økonomiske risikoer, jeg havde tænkt mig at lave mig en hjemmeside hvor jeg vil udleje min kreativitet/fantasi - men jeg syntes bare at jeg kommer til at føle mig som en slags prostitueret så den idé er droppet - men i er velkommen til at sende mig en PM hvis I vil have nogen gratis råd til jeres virksomhed, men det er så på eget ansvar - jeg knepper gratis, men holdkæft hvor bliver jeg dyr i drift når jeg er udlært, så det er bare om at komme i gangbang.

Jeg har tænkt mig at oprette en virksomhed der laver alle mulige former for SMS-konkurrencer.

Er det realistisk at jeg indenfor tre måneder har mange dobblet de udgifter jeg har haft i forbindelse med etableringen af virksomheden?

Nogen der har erfaringer med at lave dissideret SMS-konkurrence hjemmesider?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)