Hej Jeg har webspeed fra TDC. Der har været "støj" på linjen, siden onsdag sen aften. Igår blev jeg smidt af konstant og idag er det først nu jeg kan logge på. Igår og idag har jeg talt med 6 forskellige i supporten. Nå efter alle disse samtaler viser det sig så at det er et generelt problem og et størrere område det drejer sig om. Udgangspunktet for deres supporter har været at det var mig-min router eller mit modem !?!??! argh og så kunne vi få en tekniker ud i løbet af 2 dage. Er der andre der har haft det samme problem? Og er der et bedre produkt/service i stil med webspeed? Jeg valgte det i tidernes morgen for deres stabilitet. Vil meget gerne have et par råd Anne |
Tdc webspeed
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Anne Fogel - smykker med mod
Da Cybercity ikke ville levere internet på min nye bopæl har jeg købt ADSL hos TDC med en service aftale så der skal komme en tekniker hvis de ikke har udbedret fejlen inden for 24 timer, dvs. de skal sende en tekniker dagen efter problemet opstår. Jeg har kørt med TDC siden maj uden problemer. Men altså fjolser der graver kabler over, oversvømmelser og andre underlige ting kan man jo aldrig gardere sig for - jo få fat i en sattelit forbindelse som backup, jeg bruger min bil og kører på kontoret hvis det en dag sker nettet går ned. Webspeed har jeg ingen erfaringer med, men jeg holder mig væk fra kabel-tv internet, jeg har ingen anden begrundelse en rygter om begrænsninger på ens bandwith og dårlige oppetid + service som du selv påpeger. |
Hej Anne Jeg har selv webspeed og er i det store og hele godt tilfreds med dem..hvis der centralt "går" et kabel så er der ikke meget andet at gøre end at vente på at fagfolkene får løst problemet...hvis support-folkene kan finde frem tildin router fra deres maskine, så er din forbindelse og dermed routeren ok..så er det ikke der problemet ligger... Hvis du synes, at der fortsat er problemer med webspeed og du bliver "spist" af med, at det er din router eller dig, så ville jeg nok overveje at skifte udbyder...du er meget velkommen til at ringe til mig, så jeg mere konkret kan høre, hvad problemet er og måske bedre vurdere, hvor problemet skal placeres... |
Jeg har også webspeed privat. Der har været en periode med lidt udfald, men vi er stort set tilfreds. I firmaet har vi TDC bredbånd, og der har vi haft udfald, men det har været i forbindelse med et større vejarbejde lige ved siden af, så forklaringen har været at finde der. Vi har fået god service, og en teknikker hurtigt ude. Men med en webbutik, så er man jo også meget afhængig af en god forbindelse. Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Hej Og tak for jeres svar. Det ser ud som at det er stabilt. Jeg har da være på siden igår. Det er mere en irretation over, at jeg betaler en pæn sjat for en forbindelse uden at TDC så yder en service. Og jeg mener ikke de skal yde mig mere end produktet. Men det viser sig så at "fejlmeldingen" kunne være sket torsdag tidlig eftermiddag. Og da det var et problem hos TDC så skulle de have løst det der. Det er først da jeg får fat i 6. mand på 2.dagen at der sker noget. Det viser ser at de andre ikke har kigget ordentligt i "historiken". Omkring routeren/modemet er det bare nogle standard ting de går igennem. Såsom at jeg havde genstartet routeren før modemet. Også var det jo mig der havde lavet fejlen !!!! Hvis han set ordentligt efter, så havde han allerede der opdaget at det var hele området at der var "støj" på og at det på dette tidspunkt var gået helt ned. Nå men jeg vil bare gerne have et produkt hvor der også er ordentlig service. Så det er mere det jeg efterlyser ![]() Anne |
Har du overvejet alm. bredbånd fra TDC? Det kører uden problemer her... |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Jamen det har jeg haft og nu er det så jeg ikke kan huske helt hvorfor vil valgte at skifte ![]() Det normalt ikke mig der gør noget ved det her, men min bedre halvdel "tænder" helt af når hun skal tale med den type supporter Vi har fjernet kaffen fra "kopholderen" ![]() Nå jeg må jo ind og læse lidt på de forskellige produkter Anne |
Måske lyder det lidt åndsvagt, det jeg vil sige..men i teorien kan du sammenligne en internetforbindelse med en vej/hovedvej/motorvej eller hvad jeg skal kalde det...når der er er vejarbejde på vejen, så er vejen jo mere eller mindre spærret, hvilket mange gange kan være et irritationsmoment for mange (inkl. undertegnede)...det er jo det samme med internettet.. |
|
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)