Hej Kloge hoveder Jeg skal for første gang på en messe her i lokal området. En forbruger messe. Og det er første gang jeg skal prøve det med min grafiske virksomhed. Spørgsmålet er så nu : Hvor meget skal jeg tage med ? Jeg har selv regnet med at jeg vil tage min skæreplotter med og sælge streamers og postkasse navne på messen. Badges skal jeg også have med så folk kan se hvad jeg kan lave jo. Jeg vil tage eksempler med på tekstiltryk jeg har lavet, skilte som jeg har lavet vil jeg lave nogle plakater med samt med autorekalme jeg har lavet. Selvfølgelig skal mine grafiske designs med, både tryksager, logoer, hæfter, visitkort osv. Jeg har regnet med at jeg får en hjælper som skal styre skæreplotteren og badges maskine - så folk kan få tingene med fra messen. Mit største spørgsmål er om jeg har for meget med eller for lidt ! Vil jo vise flaget lokalt men ikke overvælde mogle - det skal være således at det bliver overskueligt men stadig vise proffesionalismen ! Håber nogle har nogle råd ! Kenn Bo |
evt. få lavet en messevæg / roll-ups eller lignende hvor du har billeder på så du ikke behøver slæbe alt med hjemmefra, men kan vise det på en overskuelig måde?