Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kloge hoveder

Jeg skal for første gang på en messe her i lokal området. En forbruger messe. Og det er første gang jeg skal prøve det med min grafiske virksomhed.

Spørgsmålet er så nu : Hvor meget skal jeg tage med ?

Jeg har selv regnet med at jeg vil tage min skæreplotter med og sælge streamers og postkasse navne på messen. Badges skal jeg også have med så folk kan se hvad jeg kan lave jo. Jeg vil tage eksempler med på tekstiltryk jeg har lavet, skilte som jeg har lavet vil jeg lave nogle plakater med samt med autorekalme jeg har lavet. Selvfølgelig skal mine grafiske designs med, både tryksager, logoer, hæfter, visitkort osv.

Jeg har regnet med at jeg får en hjælper som skal styre skæreplotteren og badges maskine - så folk kan få tingene med fra messen.

Mit største spørgsmål er om jeg har for meget med eller for lidt !

Vil jo vise flaget lokalt men ikke overvælde mogle - det skal være således at det bliver overskueligt men stadig vise proffesionalismen !

Håber nogle har nogle råd !

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:41

evt. få lavet en messevæg / roll-ups eller lignende hvor du har billeder på så du ikke behøver slæbe alt med hjemmefra, men kan vise det på en overskuelig måde?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:51

Hej Kenn Bo.

Hvem vil du fange?

Du skriver at det er en forbrugermesse, så jeg formoder at du vil ha' fat i private mennesker.

Der er intet der virker så godt som konkurrencer og gratis ting.

Lav f.eks. en børnekonkurrence hvor bedste tegning bliver sat proff. op på en plakat, og lad familien få den med hjem gratis.

HUSK: du må IKKE efterfølgende kontakte dine mange nye "kunder" uden SKRIFTLIGT samtykke. Det vil sige at du skal lave en "Leadsseddel" som kundeemnet skal udfylde.

Blot lidt input fra en gammel rotte :-)

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:13

Brugtmarked

Din ide kan jeg godt lide og jeg laver nogle flyers hvor folk kan skrive oplysninger hvis de vil have yderlige kontakt fra mig - så er det jo lovlig at kontakte dem igen. Og ved fra foregående år at der også kommer mange små erhvervsdrivende på den messe !

Janus

Det er også en god ide - ved blot ikke om jeg kan nå at få sådan en produceret. MEN det ville være et godt blikfang

Håber der kommer mange andre ideer - gerne "skæve" ideer, lidt vovede, lidt utraditionelle ideer - er virkelig ude på brainstormning basen ! Intet er for skør eller sindsyg - jeg vælger jo blot fra og tråden er for at få nye ideer !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)