Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af brochure fra 1900,-

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder i øjeblikket design og opsætning af brochurer fra 1900,- 

Ønsker man et præcist tilbud på en opgave kan man nemt og hurtigt kontakte os på www.inmedia.dk

Mvh.
Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 09:28

Vores tilbud gælder i øvrigt til 1. Januar...

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:07
Kære Mikkel

Har lige fået lavet brochurer, men kiggede lige af interesse på jeres side.
Er det meningen at man ikke kan trykke på "DET KAN VI" ?

Hvis man ser siden "cases" kan man godt trykke med ender på en blank side.
Ved godt du ikke spørger til kritik af din side, men personlig syntes jeg ikke det sender et godt signal at hjemmesiden ikke virker/er færdig hos et reklamebureau.
Ellers fin side

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 14:19
Jeg tilbyder så design og opsætning af brochurer til 1800.- - og de bliver sikkert meget pænere end dem Mikkel laver. He

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:05
Dato: 16-11-2006 14:07:08
Forfatter: Henrik Glyholt  NaviTrust A/S
Kære Mikkel

Har lige fået lavet brochurer, men kiggede lige af interesse på jeres side.
Er det meningen at man ikke kan trykke på ''DET KAN VI'' ?

Hvis man ser siden ''cases'' kan man godt trykke med ender på en blank side.
Ved godt du ikke spørger til kritik af din side, men personlig syntes jeg ikke det sender et godt signal at hjemmesiden ikke virker/er færdig hos et reklamebureau.
Ellers fin side

Har lige været på siden.
Det kan vi giver en fejl, men cases virker fint.
Og hvis de brochurer derinde er dem man få lavet for 1900,- Dkr så vil jeg da ihvertfald lige forespørge efter et tilbud når vi næste gang skal have noget lavet. De er sgu ret gode.

Mvh

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 16:07
Hej Henrik

Vi er igang med at skifte system til vores hjemmeside, så der kan opstå lidt problemer indtil det er på plads. Punktet "Det kan vi" er vi ved at få skrevet teksten til - men det kunne da godt være at jeg skulle skrive det på siden.

Cases skulle gerne virke... Og det er første gang vi får en henvendelse ang. det punkt. Du siger du får en blank side op? Hvilken browser bruger du?

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 16:09
Dato: 16-11-2006 14:18:32 Forfatter: davidchristensen Jeg tilbyder så design og opsætning af brochurer til 1800.- - og de bliver sikkert meget pænere end dem Mikkel laver. He

Du kan jo starte med at lægge nogle referencer ud på din side...  Så kan vi jo se hvad du kan... eller ikke kan

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 16:13

Har lige været på siden.
Det kan vi giver en fejl, men cases virker fint.
Og hvis de brochurer derinde er dem man få lavet for 1900,- Dkr så vil jeg da ihvertfald lige forespørge efter et tilbud når vi næste gang skal have noget lavet. De er sgu ret gode.

Det er det... Men tilbudet gælder som sagt kun året ud.
Og tak for de pæne ord om mine cases. Der kommer flere eksempler på i løbet af i aften og i morgen hvis det skulle have interesse.

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:58
hej igen...

Kan godt se jeg har udtrykt mig forkert... man har ikke mulighed for at komme ind eller trykke på siden "det kan vi". når man er andre steder end på "cases" siden. Er man inden på "cases"(som virker fint) kan man godt trykke og få den blanke side frem...

Forstår du hvad jeg mener?.. Tænkte at man skulle lave det sådan at man heller ikke kunne trykke fra "cases" siden... eller skrive den er på vej..........meeeen meget bedre at lave den færdig

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 08:49
Ja, okay nu forstår jeg hvad du mener... Og det er selvfølgelig ikke meningen.

Er naturligvis godt klar over at det bedste vil være at få den færdig.  Men vi er blevet nødt til at sætte det lidt på standby pga. travlhed... Kunder komme jo i første række

Men der går ikke længe før vi kan afsætte tid til at få det bragt i orden - I december regner vi med....

Men tusinde tak fordi du gad informere os om fejlen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)