Hej venner, Mine kammerater og jeg er nye iværksættere. Dertil har vi oprettet en fangruppe på facebook, men der er godt nok ikke så mange medlemmer som vi havde håbet :-( Vi arbejder på at få nogle konkurrencer og en masse andet sjov i sving. Men vi mangler et par medlemmer til at sparke det hele i gang. Så er du af venligt sind og ønsker at hjælpe en med-iværksætter, så vil det glæde os rigtig meget! Det betyder meget for os at få facebook siden i gang. Link til vores facebook side: http://www.facebook.com/pages/BilligMagentodk/326514175700?v=wall&ref=ts
Vi takker Mvh. Frederik, Kristoffer & Daniel Billigmagento.dk
|
Hej Frederik, Kristoffer, Daniel, Mor, Tante Åse...
Når man som virksomhed proklamere, at nye kunder er garanteret et professionelt design og en topplacering på Google, er det også af stor betydning, at ens egen hjemmeside netop udstråler dette. En ting er at bruge ordet "topplacering" om søgemaskineoptimering i forhold til Google - hvilket i mange tilfælde vil være usandsynligt uden uanede kontanter og dygtige fagfolk. En anden ting er at undlade at søgemaskineoptimere sin egen hjemmeside. Hvis man ikke er interesseret i at søgemaskineoptimere sin egen hjemmeside mod forhåbentlig en bedre rangering på Google og dermed flere kunder, hvordan kan man så reklamere med at ens kunder opnår topplaceringer på Google?
I proklamere som sagt også med at nye kunder får skræddersyet et professionelt design til deres hjemmeside. Nu er der som regel flere meninger og forskellige holdninger, når det kommer til at vurdere webdesigns, men jeres design udtråler efter min mening ikke meget professionalitet. Jeres forside er sammensat af fire hurtige forskelligfarvede knapper, der naturligvis føre hen til en underside. Men hvor er selve præsentationen og interesseskabelsen henne? I opnår en kæmpe afvisningsprocent på denne måde, da folk simpelthen ikke bliver fanget og blot finder en anden webudbyder. Selve designet virker dog også mest af alt at være lavet ud fra en gratis skabelon, og blot have tilrettet tekster m.m.
Nu skal jeg også passe på, at lægge alt for meget i tingene. Men hvorfor står der, at I har udarbejdet design til jeres reference nr. 2, og når man er inde på referencens hjemmeside, så står der i bunden, at den er designet af et andet firma?