Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag

Jeg har tidligere drevet min egen webshop, men den har nu været lukket i snart 1 år og jeg søger derfor noget nyt at rive i.

Jeg denne gang vil jeg gerne have fat i en allerede eksisterende webshop, som jeg så kan bygge videre på.

Jeg har ikke nogle specielle krav til branche.

Hvis du har en webshop som du ønsker at sælge er du velkommen til at kontakte mig i dette forum eller på mail ( Lybaek [@] Lybaek.org.

Jeg ser frem til at høre fra jer :)

M.V.H
Christian Lybæk

Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:22

CIAK Kalender 2007 - Køb online på Meljo.dk - Gratis levering til AMINOER

Hej Christian

Kunne denne shop have have din interesse: Meljo.dk

Det er et halvt år, siden jeg åbnede den, og siden da har den mere eller mindre passet sig selv. Besøgstallet og omsætningen har været stigende, men det kræver nogle nye initiativer, hvis det rigtigt skal blive til noget, og jeg har desværre ikke selv tiden til det.

Shoppen er Joomla! baseret, og de samlede udgifter til hosting, betalingsgateway mv. beløber sig til under 200,- kr om måneden.

Hvis du er seriøst interesseret skal du selvfølgelig nok få alle tallene. Bare send en PM.

Med venlig hilsen
Fra Århus C
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:28
Det lyder spændende.

Jeg vil gerne høre lidt mere omkring det, lidt detaljer omkring siden/shoppen og hvis du har nogle regnskaber osv.

Hvis det stadig er noget du vil sælge kan du evt sende mig en mail på Lybaek@lybaek.org, med nogle yderlige informationer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)