Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsluttende projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til alle:

Jeg er IT studerende som lige har dumpet i mit afsluttende projekt til System Administrator. Er derfor ikke kommet over det endnu og har svært ved at komme igang med nyt projekt da jeg skal tage det om hvilket jeg nu har besluttet efter mange dages overvejninger. Jeg er simpelthen blivet låst på alle områder. Føler lige at alle mine ideer til at starte projektet ikke er gode nok og har mistet troen på at jeg kan klare det. Har iøvrigt fået udleveret et eksempel på projektet som fik 11-tallet og hvis jeg skriver efter det kommer den til at ligner meget originalen, altså den som jeg har fået fat i. Opgaven går ud på at formulerer selv emnet og på baggrund af emnevalg udarbejder en problemformulering, der tage udgangspunkt i en praktisk problemstilling fra en virksomhed. Ud over det skal den indeholder væsentlige elementer fra mindst 2 fagområder(liniefag) som jeg lige vil nævner (Systemudvikling,Netværk,Windows 2000,Windows 2000 Server,Kommunikation og IT i praksis(ergonomiske forhold) og skal indeholder følgende elementer:

Foranalyse

Problemformulering

Anvendte teorier og metoder

Afgrænsning

Analyse

Vurdering af anlysens resultat

Konklusion

Perspektivering