Hej Alle Jeg har i en del år arbejdet som mødebooker/telefonsælger inden for mange forskellige brancher og bliver tit spurgt om, jeg kan varetage en bestemt opgave eller kender nogen som kan. Heldigvis kender jeg mange i denne branche - Freelance mødebookere/sælgere som nyder, at kunne varetage opgaverne hjemmefra og "selv bestemme" sine arbejdstider og arbejdsopgaver. Pt. kender jeg 5 andre som arbejder hjemmefra med opgaver og som til tider har brug for ekstra opgaver. (alt lige fra et par ekstra timer om ugen og helt op til 30-40 timer pr. uge) Vi er alle moms reg. dvs at du/I får en faktura på opgaverne. Arbejdstiderne kan være hele dagen - dvs at aften ringning også er interessant. Erfaringsmæssigt spænder vi bredt, fra 2 års erfaring til 25 års erfaring inden for branchen Opgaverne kan f.eks. være : Mødebooking, analyse, salg af produkter m.m. Jeg har nu påtaget mig opgaven, at varetage videreformidlingen for disse freelance folk. Så er du/I interesseret i et bud på din opgave af dette netværk, kan du sende en mail på booker@forum.dk Mvh Lars
|
HAR DU BRUG FOR MØDEBOOKING/TELEFONSALG ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)