Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af InstantReply en hjemmeside om knowledge management

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have jeres vurdering af min hjemmeside, som omhandler forskellige emner indenfor knowledge management også kaldet vidensledelse og videnstyring.

Mit formål med siden er at samle interesserede indenfor knowledge management og indsamle og præsentere artikler, webinars, webcasts og slides om knowledge management, knowledge management systemer samt knowledge management koncepter.

Jeg forsøger bevidst at bevæge mig væk fra alle de filosofiske betragtninger omkring vidensledelse eller knowledge management, men vil gerne præsentere noget konkret og praktisk.

Derfor henvender siden sig både til medarbejdere, ledere og andre interesserede i knowledge management, som eksempelvis står midt i et projekt eller kender udfordringerne og problemstillingerne ved at den nødvendige viden ikke er tilgængelig i den virksomhed, man er ansat i.

1. Rammer jeg med designet en målgruppe, som er tilpas uformel og stadig udviser seriøsitet omkring knowledge management?

2. Er det nuværende indhold i overensstemmelse med mit formål?

3. Nogle gode ideer til, hvad jeg kunne finde på af andre interessante emner?

Tusind tak for jeres hjælp.

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

To skrift størrelser på forsiden lav kun en forskelle i skriftstørrelse og dette er i overskriften det giver et bedre overblik og harmoni i teksten .

Øverst ville jeg ligge flere menu punkter eller flytte alle ned i venstre menu det giver bedre overblik synes jeg.

Er i virksomhed jeg ville sætte mit telefon nummer og mit CVR nederste på hjemmesiden

Jeg er ikke sikkert på jeg forstod budskabet på hjemmesiden , da der ikke korte letforståelige artikler i overskriften hvor sproget starter ud letlæseligt sprog , når så går videre skal læse en af artiklerne

Desuden er jeres "målgruppe" mest dem der kender alle mulig mærkelig udtryk ord såsom  ord som UOP knowledge, mv. en god ide med en ordliste ud højre siden der forklare diverse engelske ord og fagudtryk som de flest ikke kender ,ellers er det en meget lille målgruppe af mennesker der forstår jeres sprogbrug

Da jeg er ikke sikker på budskabet på hjemmesiden , ved jeg ikke rigtigt om designet passer så ?, med jeg ville have lavet banner mindre i hvert fald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Tak for feedback.

Jeg vil få kigget på skriftstørrelsen hurtigst muligt. Menu-punkterne vil jeg prøve at få oprettet lidt flere af, så der er bedre navigeringsmuligheder.

Jeg har ikke en virksomhed bag, men jeg interesserer mig som person for knowledge management og vil gerne dele den interesse med andre ligesindede.

Artikeloverskrifterne skal jeg nok prøve at få lavet lidt mere sigende.

Jeg må prøve og se, om jeg ikke kan få lavet en lille ordbog til de mange forskellige ord :o)

Med hensyn til banneret er jeg lidt i vildrede, da jeg jo på den ene side godt kan lide billedet med menneskene, da knowledge management i langt højere grad handler om mennesker end om teknologi. Så den må jeg lige tænke lidt overWink

Når du ikke er sikker på budskabet, så er der formentlig flere, som heller ikke er - Så det må jeg få styr på.

Tak for din tid og hjælp.

 

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Kragh:

Hej Mikael.

Tak for feedback.

.Jeg må prøve og se, om jeg ikke kan få lavet en lille ordbog til de mange forskellige ord :o)

Når du ikke er sikker på budskabet, så er der formentlig flere, som heller ikke er - Så det må jeg få styr på.

Tak for din tid og hjælp.

 

Jeg tror en ordbog kan få styr på det , der er var kun ca . 1 - 4 ord på hver side jeg side ikke forstod , med et ord man ikke ved hvad betyder forstår man ikke noget som helst på hele siden.

Held og lykke med projektet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)