Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Validere VAT Number for Frankring?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan et VAT number valideres henne for Frankrig? Ved den officielle Europæiske side, se link her under, virker ik. Der kommer følgende meddelelse:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do

"Member State service unavailable. Please re-submit your request later."

Men det sjove er, at servicen virker for de fleste andre lande med undtagelse af Frankrig.

Men hvor kan et VAT number valideres henne?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 12:52

Du kan få  SKAT til at validere udenlanske moms numre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38

Ravn:

Du kan få  SKAT til at validere udenlanske moms numre.

Jeg er faktisk nysgerrig efter hvad SKAT siger, for så vidt jeg har fået oplyst, så søger SKAT i den samme DB som vi andre dødelige, de har bare adgang til flere oplysninger. Og det vil sige, at hvis VIES (EU) ikke kan få fat i den franske database, så skulle SKAT heller ikke kunne

Så Fashion-Seller - kan jeg lokke dig til at fortælle hvad resultatet blev ved at kontakte SKAT ?

VH
Lars

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:44

Lars Gosvig:

Jeg er faktisk nysgerrig efter hvad SKAT siger, for så vidt jeg har fået oplyst, så søger SKAT i den samme DB som vi andre dødelige, de har bare adgang til flere oplysninger. Og det vil sige, at hvis VIES (EU) ikke kan få fat i den franske database, så skulle SKAT heller ikke kunne

Så Fashion-Seller - kan jeg lokke dig til at fortælle hvad resultatet blev ved at kontakte SKAT ?

Nu ringede jeg til Finanzamt (vi holder til i DE), og de kunne pt ik hjælpe, da de som du selv siger, trækker data fra samme database... Skype-Crying

Det er noget mega skod...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49

Fashion-Seller:
Det er noget mega skod

Det kan en gammel teknokrat som jeg kun give dig et entydigt medhold i Angry.

Jeg ved selvfølgelig ikke om det hjælper dig, men der plejer at komme hul igennem efter nogle timer - men du vil sikkert gerne videre i din tekst.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:51

Lars Gosvig:

Fashion-Seller:
Det er noget mega skod

Det kan en gammel teknokrat som jeg kun give dig et entydigt medhold i Angry.

Jeg ved selvfølgelig ikke om det hjælper dig, men der plejer at komme hul igennem efter nogle timer - men du vil sikkert gerne videre i din tekst.

Nu er det en ny kunde, og et stort beløb, så det er mega skod... Men ja der er vel intet at gøre end at vente :S

Men sjovt det kun er den franske del, som er nede... Alle andre lande virker (har testet alle)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Det er i og for sig logisk nok. VIES har ikke selv dataene liggende. Når du søger på et fransk momsnummer, så smutter VIES en tur ind forbi de franske myndigheder og slår op i deres base og leverer så svaret til dig.

Så hvis den franske base er nede - ja så får du ikke svar fra Frankrig, men kan jo sagtens få svar fra de andre lande.

Arbejder i øvrigt på at få fokus på problemet med verifikationerne netop af hensyn til tilfælde som dit.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 13:59

Hvorfor spørger du ikke på den franske embassade om de kan hjælpe?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:11

Lars Gosvig:

Det er i og for sig logisk nok. VIES har ikke selv dataene liggende. Når du søger på et fransk momsnummer, så smutter VIES en tur ind forbi de franske myndigheder og slår op i deres base og leverer så svaret til dig.

Så hvis den franske base er nede - ja så får du ikke svar fra Frankrig, men kan jo sagtens få svar fra de andre lande.

Arbejder i øvrigt på at få fokus på problemet med verifikationerne netop af hensyn til tilfælde som dit.

Det er jo egentlig logisk nok, når man tænker over det...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)