Jeg vil starte en webshop op, men har intet teknisk forstand på hjemmeside design osv. Jeg kan se at man kan købe færdige løsninger hos Dandomain og Scannet samt Surftown som er noget billigere end de to andre. Nogen der ved om der er sammenhæng mellem pris og kvalitet i det henseende, her tænker jeg især på søge optimering og brugervenligheden i at sætte den op. Hvis man ikke kender noget som helst til dette er det så ikke den rigtige fremgangsmåde at få en færdigløsning, og kan man få firmaet til at tilpasse shoppen til en hvis den nu lige ikke passer til ens behov? |
Webshop
Hej, Martin >>Har du en fungerende shop liggende man kan kigge på, eller evt en refference? BT >> Jeg tror du skal gøre dig helt klart hvad dine krav/behov er ved et shop-system. -Hvilke betalingsmetoder skal det kunne håndtere -Skal det arbejde sammen med din økonomistyrring -Kan du præsentere varerne som du vil -Skal du have adgang til at kunne ændre/tilføje funktioner etc. i koden. Hvis du fortalte hvilke produkter det drejer sig om, er der sikkert andre som har prøvet at sælge lign. produkter og kan øse ud af deres erfaringer. ![]() |
Tag et kig på www.avform.dk eller www.kreativ-hobby.dk Begge løsninger er integreret med deres økonomistyrings-system - Visma Business. De to virksomheder har samme ejer. av form er B2B - Kreativ Hobby er B2C. Løsningerne er begge i gang med at blive konverteret til SeoShop platformen. De blev begge udviklet før SeoShop... |
Jeg har haft scannet shop i 1 år er meget tilfreds er hele tiden i gang uden fejl let at bruge let at vedligeholde kan de ting jeg har brug for så skulle jeg starte igen så blev det en færdig side og scannet Börner import dk altid kvalitets grønsagshøvle, snitterne, og rivejern. Har også Microplane kvalitets rivejern til håre og bløde ting. Nyt Skærebrædder med udskiftelig skæreplade www.boerner-import.dk |
OK, men jeg var nu mest interesseret i at se hvordan søgemaskineoptimeringen gjorde sig. Og der er det ikke lige KreativHobby.dk som kan prale af Super-SEO ![]() |
|
Hvis man nu absolut intet ved om søge optimering hvordan skal man så vide hvad man skal se efter når man skal vælge imellem de webshop udbydere der tilbyder søge optimering sammen med wepshop løsning. Jeg går udfra at søge optimering har top prioritet når man er nystarter af webshop. Er det basalt set den samme form for søge optimering der bliver tilbudt at de forskellige udbydere eller er der forskel på hvor gode de er? Hvad er bedst, og hvordan virker det med at komme ''forrest i køen'' på en søgemaskine? BK |
Surftowns shopløsning er rigtig nok billigere end de andre to udbydere. Men du skal også have lidt forstand på opsætningen/tilrettelser i shoppen, da den bygger på OS-commerce. De andre to er udviklet som CMS-systemer, hvilket ikke kræver de helt store færdigheder, når du skal lægge dine varer på. De har et prisniveau, som vores egen webshop-løsning, der også er udviklet som et CMS-system. Dog vil vi i al beskedhed fremhæve lidt ekstra funktioner, som hører med i vores grundmodul: "quick opdate", dogtags (godt ifm. SEO), mulighed for tilføjelse af koder etc. Hos Denker Media sælger vi en webshop-løsning, der indeholder tre færdige skabeloner, hvor du selv kan vælge det design, der passer "bedst" til dine varer. Det er også mulighed for implementre eget design, hvis man ønsker dette. Så du "får det hele" for 299 kroner. Men i sidste ende skal du gøre op dig selv, hvilke ønsker og behov du har, om du selv vil sidde og rode med koder, eller ønsker det hele serveret på et sølvfad. ![]() |
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Hej BK Jeg har sendt dig en PM Med venlig hilsen Steen Christensen |