Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af kunstkatalog og tryk eller klargøring til tryk (digital)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er en (fattig) kunstner der skal have opsat et katalog indenfor de næste par måneder. 

Billeder og tekst kommer jeg med, men selve opsætning og lidt grafiske godter skal jeg bruge hjælp til. Hvis du kan komme med trykpriser også er det fint, men ellers skal filen gøres klar til tryk hos et online digital trykkeri.

Jeg er large mht. størrelse men mener at det skal være kompakt og til at sende med post uden at skulle bruge kæmpestore kuverter. Sideantal bliver ca.35-50 sider i farve.

Jeg er specielt interesseret i din opsætningspris og betingelser.  

:)

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:07

Hej

Jeg kan kun anbefale confetti, har været rigtig tilfreds med vores samarbejde :)

http://confetti.dk/

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:40

Hej

Du er meget velkommen til at sende mig en mail med lidt uddybende oplysninger, da det kan være lidt svært at komme med et tilbud uden at have afstemt forventninger.

men pt. er timeprisen hos os (feb 2010)  375 kr. eks. moms. med mulighed for noget mængderabat.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Odense
Tilmeldt 1. Sep 06
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:59

Hej Thomas,

Jeg smider en mail en af dagene.

Tak

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:03

Du skal være velkommen, vi skrives ved

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

Hej Steff

Hvis det må holdes enkelt, kan 50 sider opsættes og gøres klar til tryk for cirka 6.000 kr. + moms. Men for at du kan holde mig op på prisen, er jeg nødt til at have flere detaljer.

Kontakt mig meget gerne, hvis det har interesse: post@sandfaer-andersen.dk

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:02

Hej, kender en der kan gøre det rigtigt godt for dig, prøve at sende en mail til nina.kongsted@hotmail.com hun kan nok hjælpe til en god pris. Sig det er René der har givet dig hendes kontakt ;o)

/René

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:22
Fra Viborg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:59

Hej Steff,

Jeg kan godt hjælpe dig, og hvis dit katalog f.eks. bliver på 40 sider, kan det godt layoutes for ca. 4-5000 + moms. Dog afhængig af dine ønsker og af hvor mange gange der skal sendes korrekturer og rettelser.

Jeg har ofte layoutet og sendt materiale til tryk for kunstmalere, og har derfor gode kontakter (og også priser) på selve trykningen.

Men jeg har dog også et alternativt forslag til dig - blot et input du kan overveje: Hvad med at få lavet et online-katalog?

Der har du ingen trykkeomkostninger eller distribution, og prisen ændres ikke af om du skal have lagt 30 eller 60 sider ud. Derefter kunne du få layoutet et superflot postkort (hos mig selvfølgelig) der viser og fortæller om din kunst, samt henviser til onlinekataloget. Det kan desuden placeres på dit eget website.

vh
John

Fra Odense
Tilmeldt 1. Sep 06
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:50

Hej,

Jeg kan lige så godt være ærlig og sige at 6000kr er for meget for min pengepung.

Ellers tak for buddet

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)