Hejsa. Jeg har min firmaside/blog på Surftown.dk men kan ikke få mine plugins til at virke fordi surftown kører med safe mode=on,,.,, Ved ikke så meget om det andet end at det er derfor jeg ikke kan få mine gallerier eks. til at virke... Så har jeg fundet gigahost som kører med safe mode= off som standard, og det ser alt sammen fint ud, men hvordan overfører jeg min blog/side til gigahost hvis jeg skifter webhotel? Ville nødigt skulle starte forfra med min side....
|
Kære Lone!
Den gode nyhed er, at du sagtens kan flytte fra Surftown til Gigahost, uden at begynde forfra med design og indhold.
Men det kræver en indsats. Dels skal filerne flyttes via FTP. Dels skal databasen eksporteres og efterfølgende importeres.
Slutteligt skal domæne-pegningen ændres, så dine brugere lander på Gigahosts servere isf. Surftown.
Der er god information at hente her:
http://codex.wordpress.org/Moving_WordPress
Hvis du ikke er erfaren ud i ftp-programmer, databasebackup og rekonfigureringen, så er det måske værd at overveje, om det ikke er værd at betale sig fra opgaven.
Men -- hvis jeg var dig, ville jeg undersøge om safe mode-on er grunden til, at dine plugins ikke virker -- har du talt med Surftowns supportafdeling om en løsning?