Tak for dit svar. Jeg tror du har ret med de 3000 kr., det virker hverken for højt eller for lavt. Dog er jeg bange for, at vi skal højere op - men den må jeg ta' til den tid :o) Jeg kan se, at i ligende sager er ejer blevet nødsaget til at "slippe domænet" mod symbolsk beløb, hvis der er mistanke om salg/profit som følge af domænekøb. Så hvis ejer har købt domænet i senere salgsøjemed, er der måske en sag.
Men tak for dit svar, glad for du forstår dybden og pointen i mit spørgsmål i modsætningen til andre i denne tråd, der tror, at det handler om at jeg vil til at stjæle domæner. Ved ikke hvor det kommer fra?
Jeg kan se, at i ligende sager er ejer blevet nødsaget til at "slippe domænet" mod symbolsk beløb, hvis der er mistanke om salg/profit som følge af domænekøb. Så hvis ejer har købt domænet i senere salgsøjemed, er der måske en sag.
Men tak for dit svar, glad for du forstår dybden og pointen i mit spørgsmål i modsætningen til andre i denne tråd, der tror, at det handler om at jeg vil til at stjæle domæner. Ved ikke hvor det kommer fra?
Når du nævner domæne klagenævnet, så er det vel kun af en grund, og det er, at du vil have domænet for en slik (med andre ord forsøge at stjæle det fra nuværende ejer)... Hvorfor ellers gå den vej?
Du kunne jo have skrevet dette istedet for dit første indlæg?
Nu er det vel ik længden på et indlæg, som er afgørende men pointen... Men ja det kunne jeg vel, men konklussion er nøjagtig den samme...
Fashion-Seller:
Du er tydeligt for sent ude, og så er der kun to veje at gå. Enten at betale eller os glemme domænet. Alt det der lusk med, at forsøge at "stjæle" et domæne fra andre giver ingen succes. Ellers googler du bare Orango, og ser den risiko du evt tager..
Jeg mente denne del da dette forklare din pointe, og du havde kun behøvet et indlæg :)
Men lad os stoppe dette, tråden skulle gerne handle om Domæne-stridigheder HJÆLP og ikke om hvordan du/jeg/andre skriver :)
Brug dine krafter på noget andet - du har tydeligvis ikke forstået pointen... Sagen er, at jeg ikke har hørt fra ejer, og ikke kan komme i kontakt med vedkommende. Eftersom der intet er sket på mine henvendelse for et eventuelt køb, er en mulig løsning, at gå den juridiske vej. På den måde kan han blive nødt til at sælge, til en pris, som ikke er urimelig (for nogen af os). eller alternativt dokumentere, at han har krav på domænet, f.eks. ved aktivt brug til email, osv.
Tak for dit svar... Og god energi, der kommer fra dig. Det er et begrundet, og et nuanceret svar du poste (imodsætning til det forrige :o) som var knap så gennemarbejdet).
Jeg vil i første omgang se, om ikke han reagerer på et bud, men hvad skal sådan et lyde på ud fra ovenstående beskrivelse? 1000 - 5000 - 10000 - 15000 kr.?
Du har en lille landbo butik i en lille byen på 100 indbygger alle kender dit navn , alle de 100 mener du er det mest kendte varemærke , dette er ikke et varemærkenavn , da det er ikke et kendte udbredt navn derved ingen domæne sag du kan køre
Du har en butik midt på gågaden , det myldre ud og ind ad butikken og der er meget at lave du har haft navnet i flere år , varemærket er slået fast i samfundet , det er en sikker sag normalt .
Prisen på domænet , er svær at afgører
Der har været flere domæner herinde der er blevet solgt til flere 1000 kr.
Konklusion må være du sætter dig ned hvad og hvor meget har dette navn af værdi for din virksomhed , gennemtænkt og send et par tilbud en del under denne pris og til sidste den maksimale pris du vil giv begynde aldrig med den maksimale . For så bliver han sulten og tror du vil give endnu mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Brug dine krafter på noget andet - du har tydeligvis ikke forstået pointen... Sagen er, at jeg ikke har hørt fra ejer, og ikke kan komme i kontakt med vedkommende. Eftersom der intet er sket på mine henvendelse for et eventuelt køb, er en mulig løsning, at gå den juridiske vej. På den måde kan han blive nødt til at sælge, til en pris, som ikke er urimelig (for nogen af os). eller alternativt dokumentere, at han har krav på domænet, f.eks. ved aktivt brug til email, osv.
Say what? Nu bekræfter du jo blot det jeg skrev tidligere, om at du anså dig selv som mere berettiget... Og det påstod du ik var tilfældet...
Der står ingen steder i loven, at han skal svare dig på et tilbud, og det du er igang med, er jo lige præcist det jeg skrev...
Men Im out for jeg fatter jo tydeligt ik en skid... Men sjovt jeg skrev det hele og forudsagde din hensigt ;D
han bliver ikke nød til at sælge dig eller svare dig. Hvis jeg var dig ville jeg fokusere på at sælge dine produkter og tjene kisten også smid det tilbud på 3000 afsted og håbe han svare en dag :)