Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15.000 mandetimer - og nu er vi live!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går jo over alt forventning - det er fedt Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:50

Hej Ronnikc

Nu kan det godt være jeg kommer med et af mine mange dumme spørgsmål, men er jeres program ligesom f.eks. scannet mv. - men hvor man kun betaler ca 1850 kr. pr. år? er dette med profileringsmodul, altså mulighed for SEO.

Der står noget om paypal, epay mv, skal man så ikke bruge pbs længere?

Hvis man nu har sit domæne, og blot har det hosted - laver en webshop med dette nye system som grundlag - er der så nogen der kan stille et lille regne stykke op vs. en standard shop fra en af de danske udbydere - betaler man ikke typisk 5-600 kr. om måneden der?

Hvis jeg har ret i nogle af mine antagelser, så virker det da bestemt til i kan have fat i noget rigtig godt - hvis altså det virker ligeså godt som, hvad der i mine øjne er sikrer løsninger.

Glæder mig til at få lidt info

Bendtsen

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:04

redSHOP er udgivet under GPLv2.

Når redSHOP er kommerciel betyder det altså at det kun er distributionen du betaler for, og du skal ikke betale mere end for det første år for at få en shop kørende. Herefter er det opdateringer og udvidelser af systemet du betaler for.

Dvs det koster dig omkring 2000 for det første år (+ udgifter til opsætning af shoppen), og herefter koster det udgifterne til webhotellet og ikke andet.

Nej, ePay fungerer som betalingsgateway som mellemled for PBS. Du skal altså stadig have en betalingsaftale med PBS for at modtage dankort, præcis som det altid har været. Disse udgifter kommer selvfølgelig også oven i, præcis som ved andre shop systemet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:24

Hej Gadensgaard

Så det du fortæller mig er, at det vil koste mig 2000 kr. det første år, efterfølgende år vil det ikke koste yderligere hvis jeg bibeholder min side som den er fra start, eller kan det blive "krævet" at købe evt. opdateringer.

Selve opsætningen, mener du her selve designet af siden? Ved godt det måske er et difust spørgsmål, men vil det koste det samme som at sætte en normal hjemmeside op? - Fordelen er vel at man kan få et unikt design og ikke blot benytte sig af en template.

Så er der indløsningsaftalen til pbs på jeg mener det er 1000 kr. om året, hvis det blot er dankort, og herefter skal man blot betale et mindre beløb hver måned til webhotellet, ligesom hvis man blot havde en normal hjemmeside - disse beløb er jo efterhånden så små, så de ikke er til at få øje på - så prøver lige at stille op som følger (håber det er forstået korrekt)

opsætning af webshop = engangsbeløb

1. år

redshop 2000 kr, pbs 1000 kr, webhotel 12x50 kr

2. år

pbs´1000 kr, webhotel 12x50 kr

osv

Er jeg nogenlunde på sporet, eller helt ved siden af? :)

Som jeg kunne forstå er systemet 100% seo kompatibelt, og der er også mulighed for nyhedsbrevs modul mv?

Bendtsen

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:30

tillykke med produktet, set rigtig godt ud !

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:32

Du kan ikke blive krævet at købe opdateringer nej, men det er en god ide da der løbende vil blive udgivet fx sikkerhedsrettelser mv.

Jeg mener installation af Joomla, design og programmering af template, installation af redSHOP i systemet og opsætning til dit behov. Hvis du selv kan klare det er det selvfølgelig gratis.

PBS koster 1200 i oprettelse og 1000 kroner pr måned. Oveni kommer betalingsgateway, fx ePay. Det ksoter 399 i oprettelse og 99 pr måned. Sidst kommer udgifter til webhotel. Jeg vil anbefale dig at hoste hos redHOST, de har deres servere konfigureret til at afvikle Joomla! optimalt.

Ja, du kan tilkoble nyhedsmoduler og alle andre moduler du kan forestille dig. redSHOP er en Joomla komponent, og du kan installere alle andre Joomla udvidelser sammen med shoppen.

Tag forbehold for afrundinger, ca priser og forglemmelser (tjek eventuelt selv op på priserne, jeg har taget dem frit fra hukommelsen).

1. År:

PBS: 1200
ePay: 399+12*99= 1587
webhotel (redHost): 12*99 = 1188
redSHOP: 2000
Opsætning af system: 10-20.000 (eller hvad du nu finder/selv gør det)

I alt 5163 + opsætning

2. År

PBS: 1000
ePay: 99*12
Webhotel: 99*12

I alt 3376

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:39

Hej Ronni,

Det ser jo rigtig lækkert ud.
I gør det sku godt i Odense :O)

Vh
Henrik 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:17

Takker for roserne :)

Vores mål var sådan set at kunne lave et regnestykke der viser at du kan have en hel shop kørende alt inkl. for under 10.000 kr om året inkl. moms (altså uden oprettelse og etableringsomkostninger).

Til eksemplet bruger jeg egne priser:

Webhotel per år 12 x 99,- eks. moms = 1485,- inkl. moms
redCOMPONENT abonnement per år = 1867,50 inkl. moms
Epay Pro abn. per år 199 x 12 inkl. moms = 2388,- inkl. moms
PBS Indløsningsaftaler (DK+International per år = 1250,- inkl. moms
E-conomic abonnement per år 149 x 12 inkl. moms = 1788,- inkl. moms

I alt i faste omkostninger per år = 8778,50 inkl. moms for webhotel, gateway, indløsningsaftaler, e-conomic og software abn.

Det er så inklusiv adgang til _alle_ udvidelser og moduler (27 pakker i dag og voksende) og uden ekstra betaling for integration til e-conomic.

Dertil kommer så etableringen og oprettelse.

Når vi laver webshops baseret på redSHOP og Joomla er det typisk fra 40 timers arbejde og opefter alt efter kompleksitet og ønsker fra kunden - men man kan også gøre det hele som "gør det selv".

Det hele er Open Source - der er fuld adgang til alt så man gifter sig ikke med os og man kan som sådan også bruge det på sit eget webhotel og kan kode om i det efter behov.

Så ja - der er jo nok et par hosted løsninger der er sat lidt under pres Big Smile

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:33

smider lige en rose :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:10

Jeg har nu leget med redSHOP i en 5-6 timer og hold da kæft hvor er det lækkert. Administrationspanelet er overskueligt og man kan jo næsten ændre alt i shoppen direkte fra administrationspanelet i Joomla. Og som udvikler er det også meget nemmere at tilpasse templates mm. end det er i Virtuemart.

Jeg kan næsten 100% love, at jeg har lavet min sidste webshop i Virtuemart. Fremover bliver det redSHOP, der kommer til at ligge bag mine webshops.

For god ordens skyld skal det nævnes, at jeg absolut intet samarbejde har med redweb, men at de blot har købt lidt reklameplads på min hjemmeside www.Joomlatutorials.dk. Så når jeg "praiser" deres nye systemet bør det altså ses helt objektivt - jeg får intet ud af at få folk til at bruge redSHOP.

Det bliver spændende at se, om redSHOP kan vinde "markedsandele" fra Virtuemart, der trodsalt stadig har den store force, at det er en gratis extension.

Keep up the good work Ronni og co.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)