Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på golfophold - 2 overnatninger, 2 lækre golfbaner!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Spiller du golf og har du mod på at prøve kræfter med 2 af Danmarks bedste baner, så kan jeg lave et rigtig godt tilbud på et weekendophold i Holstebro.

I 2009 var Holstebro Golfklub vært for en afdeling af den europæiske Challenge Tour, så her er mulighed for at gå i pro´ernes fodspor.

Golfclub Storådalen er en nyanlagt golfbane fra 2006, smukt beliggende ned til Storåen i Holstebro.

Jeg arbejder deltid som nattevagt på Hotel Royal, det bedste hotel i Holstebro og kan derfor give en rigtig skarp pris på et weekendophold. I øjeblikket har vi et tilbud på et weekendophold, til kun 699 kr. pr. person i dobbeltværelse fra fredag til søndag. Normalprisen for 2 overnatninger i et dobbeltværelse er 1.125 kr. pr. person.

Det er i forvejen et super tilbud, men jeg kan gøre det endnu bedre! Følgende weekender i foråret kan jeg give Jer et business dobbeltværelse til samme pris:

Uge 14, uge 15, uge 18, uge 19, uge 21, uge 22, uge 23 og uge 24.

Alle priser er inkl. morgenbuffet og trådløst internet. Der er 10 business værelser på hotellet, så tilbudet gælder så længe der er ledige business værelser.

Ønsker man kun en enkelt overnatning, så kan jeg også lave et tilbud på et businessværelse til samme pris på dette golfophold som er inkl. greenfee til Holstebro Golfklub.

Send en PB med bestilling eller ring direkte til hotellet: 97 402 333. Hvis I ringer direkte, så oplyser I bare at Nicolaj har lovet Jer et business værelse til samme pris, så tager jeg skideballen. Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)