Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det fedt! Vi sælger som en gal!

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser overbevisende ud - jeg kan godt lide muligheden for at kombinere de forskellige telefonformer, for vi bruger netop både Skype, IP-telefoni, mobiltelefoner mv.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:56

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Det ser overbevisende ud - jeg kan godt lide muligheden for at kombinere de forskellige telefonformer, for vi bruger netop både Skype, IP-telefoni, mobiltelefoner mv.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Hvis I bruger skype bliver du rigtig glad når vi bliver færdige med vores total skype integration så du kan tage alle dine forretningsopkald direkte på dit skype brugernavn :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 08:09

Typisk jantelovs danmark, undkyld det går godt.....DET SKAL DU IKKE UNDSKYLDE. Hvor er det fedt...held og lykke med det....

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 08:19

Hvor er det godt gået, og ser også ud til at være en helt vildt smart service!

En smule præget af mit erhverv, vil jeg da også skynde mig at sige at det er en rigtig god hjemmeside - hvilket helt sikkert er med til din nuværende succes! Gode hjemmesider er vejen ud af krisen Wink

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:07

Swon:

Hvor er det godt gået, og ser også ud til at være en helt vildt smart service!

En smule præget af mit erhverv, vil jeg da også skynde mig at sige at det er en rigtig god hjemmeside - hvilket helt sikkert er med til din nuværende succes! Gode hjemmesider er vejen ud af krisen Wink

Mange tak!

Nu skal det også siges at vi har arbejde med webudvikling og design i mange år for kunder som region syddanmark, forbrugerrådet osv så vi har en del erfaring i de baner :)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 09:12

Niklas:

Mange tak!

Nu skal det også siges at vi har arbejde med webudvikling og design i mange år for kunder som region syddanmark, forbrugerrådet osv så vi har en del erfaring i de baner :)

Jeps det kan man se.

Prøver bare at lave lidt "skjult" reklame for at folk skal få deres hjemmesider opdateret hehe. (helst ved mig) Wink

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:20

Swon:

Jeps det kan man se.

Prøver bare at lave lidt "skjult" reklame for at folk skal få deres hjemmesider opdateret hehe. (helst ved mig) Wink

Tja de skal da også være mere end velkommende til at kontakte os ;) Vi laver stadig konsulentarbejde, vi er ikke billige men vi levere til gengæld et højkvalitetsprodukt :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:21

Godt med noget optimisme! Det er undervurderet..!

Held & lykke fremover

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:56

FEDT Big Smile

Stort tillykke herfra.

Kunne det være en ide at få nogle opslag op at hænge på diverse business skoler. Der må da være en del med mindre firmaer som lige er på kursus el.lign.

Hvis du har en printvenlig version. Kan jeg hænge nogen op på Niels Brock - Kultorvet... If you like, så kan du bare skrive til mig herinde.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:00

Hej Christine

Mange tak.

Og tak for tilbudet, lige nu har vi dog intet på tryk, både fordi det koster penge og fordi vi ikke har haft tid til at lave det :)

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)