Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

yousee bredbånd

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er der en venlig sjæl (med yousee bredbånd) der kan fortælle mig om de oplever samme problem som jeg!

Jeg har yousee bredbånd, jeg er ellers glad for det, det er dejlig stabilt, men jeg har et problem med at besøge hjemmesider der ender med et svensk TLD. f.eks. www.google.se

jeg kan simpelthen ikke besøge www.google.se og en masse andre hjemmesider, lige nu er der kun en svensk hjemmeside jeg kan få forbindelse til. Hvis jeg fra min router forsøger at pinge google.se svare den "Unknown host" tilbage.

Har du yousee bredbånd og kan du komme ind på www.google.se???

Mvh Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Har YouSee og har oplevet det samme problem, dog med ALLE slags domæner.

Resetter min router, også er der adgang igen, efter et stykke tid, virker det så ikke igen, også er det bare repeat.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 23:23

Hej.

Jeg har godt nok ikke samme problem som dig.

Men jeg mærker specielt at når forbindelsen bliver en lille smule overbelastet (mere end 2 sider åbne på en gang), så kapper den lige forbindelsen, og det gør den rigtig tit.

Men der hvor jeg oplever det tit, er hvis jeg sidder og spiller et spil over nettet, så kapper den forbindelsen med det samme, og hele nettet er nede indtil jeg genstarter router og modem.

Møgtræls. TDC siger at der slet ikke er noget problem med forbindelsen, så de vil derfor ikke gøre mere ud af det.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Emil Pedersen - Prozone.dk:

Hej.

Men jeg mærker specielt at når forbindelsen bliver en lille smule overbelastet (mere end 2 sider åbne på en gang), så kapper den lige forbindelsen, og det gør den rigtig tit.

Men der hvor jeg oplever det tit, er hvis jeg sidder og spiller et spil over nettet, så kapper den forbindelsen med det samme, og hele nettet er nede indtil jeg genstarter router og modem.

Møgtræls. TDC siger at der slet ikke er noget problem med forbindelsen, så de vil derfor ikke gøre mere ud af det.

TDC og YouSee er ikke de samme, eller jo, men de kører adskilt, du ved hvad jeg mener?

Ring til YouSee kundeservice næste gang :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36

Hej.

Hej

Er du sikker på, at det er YouSee, når du skriver TDC.

YouSee anvender da kabel-TV til bredbåndsforbindelse. Kører selv 20Mb/4Mb uden problemer. I øjeblikket har jeg ca. 12 sites åbne samtidig.

Hilsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 23:37

Min fejl.

Jeg mener selvfølgelig YouSee.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Min fejl.

Jeg mener selvfølgelig YouSee.

Yes Skulle bare lige være sikker Cool

Hilsen

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:42

Har Også YouSee bredbånd, og vi oplever ingen problermer overhovedet :-)

Mvh Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43

Kan ikke se hvorfor nettet skulle hoppe fra når i har 12 sites, i faner? åbne.

Når siden er loaded færdig, sker der ikke den store belastning på din forbindelse.

Tror ikke engang du kan belaste din forbindelse til max med 12 normale sider.

Har oplevet at netværkudstyr er kortsluttet efter et par døgn med fuld skrue for download / uploade.

Det er FAIL!

Men så er det godt man har lidt ekstra hjemme :D

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)