Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
    Hejsa...

Jamen, jeg har mange ideer - for mange faktisk.

Så mange at jeg overvejer lidt at sælge dem - selvom jeg ved det er svært.

Men - som jeg har erfaret er det noget med man kan bruge deskdoc ? til at tidsstemple ideen med henblik på senere bevis for at man havde ideen "først", og så samtidigt få en eventuelt køber til at underskrive en NDA omkring ideen.

På den måde er man rimeligt sikret.

Men - min ide lige nu er egentligt baseret ud fra at jeg har så mange ideer - dvs, jeg overvejer at lave et ide firma. Dette er ikke specielt nyt, og det er da også efter min personlige erfaring meget op og ned med hvordan det går med de firmaer der forsøger at leve af at sælge/udvikle koncepter.

Jeg mener dog stadig jeg har en del meget solide ideer - både til forretningsplaner, produkter mv.

Det jeg leder efter her er en partner der er villig til at tale lidt sammen, og hvis kemien/ideerne er der så gøre noget ved det, og starte et firma med henblik på udvikling af ideer til salg, eller udvikling efter forespørgsel.

Hvis der sidder en derude som er meget kreativ, men *samtidig* god til at være struktureret, og i bund og grund er en sand iværksætter, så kontakt mig og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Men hvad siger i iøvrigt ? Er det muligt - og hvis det er, hvad er faldgruberne, hvad skal man passe på?

-- det er med fuldt overlæg jeg ikke præsenterer mine ideer her, da jeg ikke har behov for at få dem gennemgået, og selvom jeg selvfølgeligt stoler på jer aaaalle sammen, så er det en god ide at holde kortene lidt ind til kroppen indtil videre.

Den rette person vil selvfølgelig få ideerne udførligt forklaret - lige som jeg forventer personen selv har noget at tage med til festen, om det så er penge, virksomhed, den rette ånd, osv.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)