Jeg erfarer at StockXpert.com er lukket, som jo ellers var et ret godt site med royalty free billeder til meget fornufige priser.
Når man går ind på websitet foreslår de et par andre sites man kan bruge, men jeg vil høre om i kender nogen gode og billige alternativer til StockXpert.com ??
Ja sxc.hu er super, men en af fordelene ved stockXpert var at den var en udgave af sxc.hu som havde sorteret og udvalgt lidt højere kvalitets billeder end der er på sxc.hu (hvor der er rigtig mange dårlige billeder blandt de gode). Så jeg leder lidt efter en billed database service i den billige ende, men hvor der trods alt er sorteret det værste skidt fra, så man ikke skal bruge ugevis på at kigge billeder igennem.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn