Jeg får mulighed for at bliver partner i en international virksomhed i løbet af 2010, og i mellemtiden, skal vi finde en måde at strikke en kontrakt sammen. Er der nogen af jer, som har erfaringer med kontrakter om partnerskaber i eksisterende, eller kan anbefale mig en advokat, som har styr på sådan kontrakter? Info: Jeg har mulighed for at bliver partner i deres nye datterselskab i APAC, og jeg skal selv være deres CEO for dette datterselskab. Nogle af spg. som skal besvares er f.eks. Hvordan skal vi forholdes sig, hvis moder virksomheden bliver solgt etc. God weekend alle sammen
|
Brian:Jeg får mulighed for at bliver partner i en international virksomhed i løbet af 2010, og i mellemtiden, skal vi finde en måde at strikke en kontrakt sammen.
Er der nogen af jer, som har erfaringer med kontrakter om partnerskaber i eksisterende, eller kan anbefale mig en advokat, som har styr på sådan kontrakter?
Info:
Jeg har mulighed for at bliver partner i deres nye datterselskab i APAC, og jeg skal selv være deres CEO for dette datterselskab.
Nogle af spg. som skal besvares er f.eks. Hvordan skal vi forholdes sig, hvis moder virksomheden bliver solgt etc.
God weekend alle sammen
Hej
Jeg vilo helt klart anbefale en god advokat til at rådgive dig i denne situation, og det kan du finde på www.advokatsamfundet.dk , hvor du dels kan søge på geografisk placeringer og evt. også specialer.
Held og lykke
Hilsen