Jeg har bekrevet en virksomhedsidé omkring en markedsføringsportal i Skandinavien rettet mod foreløbig italienske udbydere af turistprodukter af enhver art (typisk hoteller, resorts, campingpladser, ferielejligheder etc.). Projektet involverer ansatte i Italien og salgsportaler i svenske og danske sprogversioner i opstartfasen og andre sprogversioner på sigt. Kommer vi positivt fra start er en tilsvarende fransk model tiltænkt. Jeg mangler imidlertid en sparringspartner, der fortrinsvis kan bidrage og motivere mig omkring følgende; hjemmeside, intranet, modeller til nyhedsudsendelser, ad words, telemarketing software, modtagelse af udenlandske kreditkort, ip-telefoni og meget andet. Jeg har mine idéer men også brug for bekræftelse og modspil. Samlet er der et forventet startkapitalbehov på under kr. 400.000, og positivt cashflow efter 1 år. Din økonomiske formået er ikke afgørende, hvis du har de rette kompetencer til at kunne bidrage med løsningmodeller, idéer og igangsætning. Der er ikke tale om, at skulle udføre et egentligt praktisk arbejde, da dette vil blive udført af italienske ansatte. Hvis du ikke er den rette, kender du måske nogen, eller du ved, hvor jeg henvender mig??? Af praktiske hensyn vil domicil i Jylland være at foretrække, men kompetencerne er mere afgørende.
|
Hej,
Det lyder som et rigtigt spændende projekt du arbejder på. Jeg kan ikke hjælpe dig med rejsning af kapital, men vedr. telefoni kan jeg hjælpe dig.
Vi har sat call center op rundt om i DK, både store og små. Og har erfaring med mange forskellige løsninger. Ligeledes har vi kompetencer inden for intranet, samt integrationen til telefonien.
Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du har bruge for et oplæg.
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Claes Frederiksen
Salesmanager
NORRIQ Communications A/S - www.norriq.dk - 70 20 12 12