Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk koncept ligesom Paypal

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels!

Ved mine ansøgninger om mine aftaler samt ved mine klarmeldinger til test/produktion har jeg altid oplyst, at jeg samt mine samarbejdspartnere vil tilbyde den fælles betaling både på det danske og på internationale markeder. I klarmeldingerne har PBS altid haft mulighed for at teste den fælles betaling, som bliver tilbudt af en mulig partner (præcis på same måde som den fælles betaling, som tilbydes af mit firma) . Om lidt via en PB vil jeg sende til dig en klarmelding, som jeg sidst har sendt til PBS.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 13:40

Hej Niels!

Du skal være opmærksom på, at Paypal ikke er en bank (læs venligst her). Ligesom mig har de også en betalingsaftale (merchant account) hos en indløsningssserviceudbyder eller hos en bank (an acquirer).

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 14:01

Hej dig, som gav mig kun en stjern på mit første indlæg i tråden. Jeg fik dermed en minus 5 på mine karma. Jeg mener, at det er uretfærdigt at gøre det uden at give mig en grund/kommentar/kritik.

Chuuuuu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:12

Thanh:

Hej Niels!

Du skal være opmærksom på, at Paypal ikke er en bank (læs venligst her). Ligesom mig har de også en betalingsaftale (merchant account) hos en indløsningssserviceudbyder eller hos en bank (an acquirer).

Dvs. du tror på en side som den? En hvor vedkommende har gemt sig?

Registrant ID: Unknown
Registrant Name: Whois Privacy Protection Service, Inc.
Registrant Organization: Unknown
Registrant Street1: C/O paypalwarning.com
Registrant Street2: Unknown
Registrant Street3: Unknown
Registrant City: Bellevue
Registrant State/Province: WA
Registrant Postal Code: 98007
Registrant Country: US
Registrant Phone: Unknown
Registrant Fax: Unknown
Registrant Email: Unknown
Admin ID: Unknown
Admin Name: Whois Agent
Admin Organization: Unknown
Admin Street1: PMB 368, 14150 NE 20th St - F1
Admin Street2: Unknown
Admin Street3: Unknown
Admin City: C/O paypalwarning.com
Admin State: Unknown
Admin Postal Code: Unknown
Admin Country: Bellevue, WA 98007
Admin Phone: +1.4252740657
Admin Fax: +1.4259744730
Admin Email: nqbhdjbshw@whoisprivacyprotect.com

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 14:22

Hej Niels!

Undskyld for det. Jeg har ikke tjekket siden, inden jeg linkede til den i mit indlæg.

Men Paypal er ikke en bank. Du kan søge med 'Paypal is bank' på nettet og se, om jeg har ret i det.

Chuuuuu

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:22

Men hvordan kan man så lave en løsning så folk kan sælge deres produkt? Uden at skulle stille milioner tillrådelighed.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:41

Jeg har fået en betalingsløsning integreret på mit site, der udbydes af privatbetaling.dk. Dette er vel den nærmeste danske pendant til paypal.

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:50

Helle Skousborg:

Jeg har fået en betalingsløsning integreret på mit site, der udbydes af privatbetaling.dk. Dette er vel den nærmeste danske pendant til paypal.

Det fungere vist umiddelbart ikke til elektroniske produkter og desuden ser det ikke så automatisk ud - men det ser da ret spændende ud!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:19

Hejsa,

Nu handler dette indlæg om, hvorvidt der findes en "dansk konkurrent" til Paypal. Umidlbart vil jeg mene nej, da de fleste løsninger er besværlige ligesom fx. Ewire (ikke personligt ment) ellers skal PBS ind over, hvilket ikke altid er lige tiltrækkende for en mindre erhvervsdrivende.

Når jeg som kunde vil købe noget, ønsker jeg ikke at tilmelde mig alt muligt. Med paypal er der to muligheder:

1) Betal nu (selvom du ikke er paypal bruger)

2) Bliv medlem / log ind.

Et betalingssystem skal være simpelt og enkelt. Min erfaring med paypal er meget tilfredsstillende (de understøtter også dansk nu).  Smile

Såfremt du (trådstarter) ønsker at lave en konkurrent til Paypal, er dette helt sikkert muligt. Du skal blot finde på et koncept, som er så spændende og bæredygtigt, at en/flere investorer ønsker at støt op omkring dette. Pengene skal nok komme, såfremt idéen er der...!  

Held og lykke!  Smile 

.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 18:22
Selvstændig01:

Hejsa,

Nu handler dette indlæg om, hvorvidt der findes en "dansk konkurrent" til Paypal. Umidlbart vil jeg mene nej, da de fleste løsninger er besværlige ligesom fx. Ewire (ikke personligt ment) ellers skal PBS ind over, hvilket ikke altid er lige tiltrækkende for en mindre erhvervsdrivende.

Når jeg som kunde vil købe noget, ønsker jeg ikke at tilmelde mig alt muligt. Med paypal er der to muligheder:

1) Betal nu (selvom du ikke er paypal bruger)

2) Bliv medlem / log ind.

Et betalingssystem skal være simpelt og enkelt. Min erfaring med paypal er meget tilfredsstillende (de understøtter også dansk nu).  Smile

Såfremt du (trådstarter) ønsker at lave en konkurrent til Paypal, er dette helt sikkert muligt. Du skal blot finde på et koncept, som er så spændende og bæredygtigt, at en/flere investorer ønsker at støt op omkring dette. Pengene skal nok komme, såfremt idéen er der...!  

Held og lykke!  Smile 

er du sikker på at der kan betales uden at man skal oprettes
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)