Jeg har nu to virksomheder, og vil derfor gerne have noget bedre styr på min bogføring? Nogen der kan lave et godt tilbud til en fellow amino? mvh. Jesper |
Hvem kan tilbyde mig billig bogføring?
- 1
Jennifer som går under navnet Basic Regnskab herinde, har firmaet www.basic-regnskab.dk Hun skulle være til at tale med om en god pris. |
hej send en mail til mig med en ide om hvad du forventer, omfanget af opgaven etc. så kan jeg nok hjælpe. |
Jeg her et tilbud til alle der har brug for hjælp, med regnskaberne. Jeg er en 35 årig mand der i dag sidder som økonomichef, i et firma der ikke kan udfylde min tid 100 % derfor har jeg aftalt med min chef at sælge min tid til andre små firmaer der har brug for den viden jeg har, samt at få udført det praktiske arbejde med at bogføre, klargøre til revision, udarbejdelses af årsrapport samt andre relevante oplysninger til brug i hverdagen. Jeg forestiller mig at jeg først laver alt bogføringen, derefter laver jeg nogle økonomiske udtrak til dig, i et sprog der er til at forstå, Også sætter vi os ned hvor jeg gennemgår tallene med dig. så du hele tiden føler at du har det fulde overblik, som hvis du havde mig ansat på fuldtid Derudover kan jeg hjælpe med budgetter, rykkerskrivelser alt det der tag din tid væk fra den daglig drift af firmaet. med venlig hilsen |
|
Hej Der er masser af muligheder... Du kan evt. sende mig mail omkring hvad du vil have lavet, så giver jeg et prisoverslag. Er bosat i Storkøbenhavn Hilsen Annette Laver bogføring for selvstændige, herunder klargøring til revisor |