Vil du have fat i den unge målgruppe? Så har du nu muligheden for at købe billig målrettet markedsføring i netop denne målgruppe! Hver dag besøger over 3.000 unge mennesker mellem 15 og 25 år hjemmesiden Opgaver.com - 65% af disse brugere er helt nye brugere, der aldrig har besøgt siden før, så du har mulighed for at få en virkelig bred eksponering! Til sammen laver disse unge mennesker over 300.000 sidevisninger hver måned! Opgaver.com er en opgavecentral, som har over 11.000 skoleopgaver til rådighed for elever i folkeskole og gymnasier. Vi kan tilbyde din virksomhed at blive eksponeret i form at bannerreklamer på hjemmesiden, udsendelse af nyhedsbrev, som har 65.000 modtagere, samt andre spændende annonceformer såsom leadgenerering, nyhedsbrevstilmeldinger mv. Hvis du har lyst til at få et godt tilbud på eksponering af din virksomhed i den unge målgruppe, så kontakt mig gerne via PB eller på mail(a)ogdahl.dk så finder vi den rigtige løsning til dig! Jeg ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen Lars Dahl |
Hej. jeg kan evt. godt være interesseret i noget samarbejde.
misslux.dk
Prøv at skriv til info@misslux.dk