Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af apple tilbehør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved et lille firma, hvor jeg reparere iphone, ipod, mac. Men vil også gerne sælge lidt tilbehør som ituier, cover, tasker, osv til apples produkter..
Vil importere alle mine reservedele, og tilbehør fra lande uden for eu.

Må jeg det? 
Har jeg ret i at jeg ikke må hvis det er en vare som apple selv sælger? 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:38

Efter hvad jeg ved (hæng mig ikke op på det) skal du have en aftale med Apple. De dikterer nemlig priserne, så du må ikke sælge dem til lavere priser end deres egne.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 09:45

Har du ringet til dem hehe eller skrevet til dem. altså humac mm. sælger produkter som appel også selv sælger så det er muligt! jeg tror at man skal godkendes for at kunne sælge produkter på appels vegne -altså som forhandler- og det skulle ikke være lige til!

Der findes appel produkter, som ikke er kopivarer, men som er produceret, udelukkende til brug på appel, eks minidisplay adapter og det må alle sælge, så længe det ikke går under at være et appel produkt!

Det er hvad jeg ligger inde med af viden, hvad det angår! men jeg er ikke sikker på rigtigheden af det, hvorfor jeg syntes, at du skulle tage kontakt til appel eller eks humac :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:59

Netweb.dk:

Vil importere alle mine reservedele, og tilbehør fra lande uden for eu.

Må jeg det? 

NEJ!!! Ik hvis du vil undgå problemer af den RIGTIG dyre slags!

Netweb.dk:

Har jeg ret i at jeg ikke må hvis det er en vare som apple selv sælger? 

Du må ik importere Apple produkter eller produkter der krænker Apples Trademark, designbeskyttelser, patenter osv...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)