Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smiley

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er ny, kan man godt ansøge om en smiley, hvis man sælger kosttilskud hjemmefra eller skal man have et lagerhotel

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget du skal ansøge om, det er et krav at fu er tilmeldt din lokale fødevare region og de vil så kontrollere dig og give dig smiley.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja du kan godt have lager hjemme, der er dog forskellige krav som skal være opfyldt.

Seperat fra resten af boligen, toilet med håndvask osv. osv.

Du skal kontakte din lokale fødevareregion .

Her finder du alt information: http://www.findsmiley.dk/da-DK/index.htm

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

er det muligt bare at have det stående i stuen, ville det blive godkendt?

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går ud fra jeg hører til denne her kategori Kontrolinformation i ultralavrisiko-virksomheder

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til din lokale fødevareregion hvor du alligevel skal godkendes og spørge dem ad. Problemet er at de forskellige regioner tit ser forskelligt på reglerne så det kan variere meget hvad de lige har af kæpheste.

Der er mange ting at være opmærksom på og husk også du skal tilmeldes næringsbasen og have bestået en fødevareprøve (kan ikke lige huske hvad den hedder).

Hvis du vil sælge slankeprodukter kan du næsten lige så godt opgive på forhånd (eller forberede dig på at betale bøder) da man næsten ikke må skrive noget om at produkterne kan slanke - da det så bliver klassificeret som lægemidler.

Vil som sagt anbefale dig at kontakte din fødevareregion og få et møde hvor du får klarlagt de mange regler.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - du kan ikke blot have varerne i stuen - det skal være klart afgrænset fra din bolig ( separat rum )

Fødevareprøve ?? det har jeg ikke hørt om, og jeg har da min smiley Smile

Som sagt - grib telefonen, og snak med din region - det er nogenlunde normale mennesker .

Mvh

Jesper

 

 

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

haha nogenlunde normale mennesker, det håber jeg da. Ok har forstået det nu. Skal ikke sælge slankeprodukter, skal sælge kosttilskud. Ok ringer til dem.

 

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som kan vejlede mig til nogle opbevairngslokaler, som de ved kan bestå en prøve. Ved ikke om mit kælderrum vil være godt nok. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)