Ærlig talt! Så godt som hver gang SKAT laver ændinger af den ene eller den anden slags, har de "start" -problemer.
Taget i betragtning, hvor mange brugere de har og hvor meget virksomhederne er afhængige af at tingene fungerer, burde de måske gennemprøve materialet lidt bedre inden offentliggørelsen.
Havde det været en privat virksomhed, var der nok et par kunder der var sprunget fra mon ikke
Har du selv haft med store tunge sites at gøre? Så ved du vist godt hvordan min kommentar skal tydes...
Nu er kodning ikke lige en af mine kompetancer... Men vi har jo alle hørt om SKAT's fadæse. Måske har du ikke Trend? Som du kan læse i artiklen tror jeg efterhånden at de har brugt rigeligt med penge på at få bragt tingene iorden.
Dertil må man forvente at folk i det offentlige kan leve op til det ansvar deres stillinger måtte medbringe. Det er vel ikke for meget forlangt?
Om jeg selv kan gøre det bedre er 100 % underordnet, og bare et argument du fremstiller for at flame. Det er da for dumt. Det handler om at jeg som skatte-borger, virksomhedsejer samt bruger af SKAT's indberetningsmuligheder skal kunne bruge deres system på deres anvisning. Dvs. at jeg bliver mødt med en MASSE nye muligheder, og tryk her så kan du det og det...osv. Jeg vælger så at bruge tid på at sætte mig ind i de nye indberetningsmuligheder, så skal lortet da også virke....længere er den ikke.
Hvornår har en udvikler af så komplekse systemer klaret det til prisen? Brugerne forventer en masse, og for at imødekomme det, så skal der special programmes en masse. Under arbejdet opstår der, som med alt andet, problemer og det tingene udskydes eller det melder fejl...
Er det ik en ting, som alle vi alle kan nikke genkendende til? Selv for små simple sites kan der opstår store problemer...
Og jeg kender af gode grunde ik den omtalte sag, da jeg ingen interesse har i det...
Hey først vil jeg lige høre om vi ikke skulle koncentrere os om at hjælpe spørger frem for at svine skat til?
2. Ja kan du godt kalde det, men når du køber vare skal du huske at oplyse dit VAT nummer, mener det er DK- + dit cvr nummer, men undersøg det lige hos skat.
så sender de varen uden moms, og du skal så lægge eu-erhvervelses moms på og så kan du trække det fra