Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideen er væk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en idé:

Jeg får et flashback til en aften for et par år siden, hvor min ekskæreste og jeg blev rørende enige om, at der mangler nogle gode muligheder for at få bragt sund færdiglavet mad til døren - på samme måde som med pizzaer og lignende, men med den forskel, at det skulle være sunde råvarer og veltillavet mad. Det blev vi enige om at vi godt ville betale lidt ekstra for - og så kapitulerede vi og bestilte en pizza i stedet... 

- Lena

Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:55
Der er måske ikke en dum ide, Lena den tror jeg faktisk jeg vil kigge lidt på

Balle

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:40
Bare brug løs!

Og kan du ikke skynde dig lidt? Jeg gider ikke lave mad iaften

- Lena

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:48
Du må gerne få min idé:

En fjernbetjening hvor man kan indprogrammere 3 eller flere kanaler, og derefter cykle gennem disse ved at trykke på en næste knap.

Eksempel: "Næste knappen" flytter mellem følgende kanaler: 3,5,8,20,3,5,8,20,3,5,8,20,3,5,8,20... hvis man har kodet disse fire ind.

Er must for dem der har mere end to kanaler at holde styr på.

Skrevet lidt i sjov, men jeg ville købe en med det samme ;-)

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:28
Dato: 29-11-2006 19:47:59 Forfatter: Jesper Jørgensen

Du må gerne få min idé:

En fjernbetjening hvor man kan indprogrammere 3 eller flere kanaler, og derefter cykle gennem disse ved at trykke på en næste knap.

Eksempel: 'Næste knappen' flytter mellem følgende kanaler: 3,5,8,20,3,5,8,20,3,5,8,20,3,5,8,20... hvis man har kodet disse fire ind.

Er must for dem der har mere end to kanaler at holde styr på.

Skrevet lidt i sjov, men jeg ville købe en med det samme ;-)

Hehe hvis du gider kan du jo selv indkode på dit TV. De fleste TV har 100kanaler og bruger vel de først 30 stykker. Så ligger du den række følge ind du kan lide i  kanal  eks. 99 98 97 96 96 osv.  så er det let at køre fra kanal 1 til O 99 98 97 96 96    OG UPS! EN remote minder :-)   og du har 2 måder at have kanaler på

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 20:41

Hvis jeg var ung og gerne ville starte en ny webshop (uden penge næsten) og var helt på bare bund   (som jeg ikke er og vil :-)  Ville jeg kik mig lidt rundt der hvor man bor/by efter en god ælder virksomhed som ikke vil/gider(ejer er for gammel) til at drive en webshop. Og måske kunne man gå ind og vidersælge denne virksomhedes produkt, uden at føre lager selv (enda måske også slippe for fragt og faktura arbejde). Aftale nogen % ved salg, tag fotos af produkter, køre med de rigtig priser, endda også med firmaet logo osv osv...  Man kunne   have mange webshops på den måde...    

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:01

Et krævende projekt....

Hvis man har kontakten eller selv er i branchen, så er det fremtiden at lave økologisk, grønt, sundt, lækkert og spiseligt mad til hospitaler, plejehjem, institutioner, udbringing af mad til de ældre m.v.,  Folk bliver syge af det de spiser i dag, og det er man så småt ved at finde ud af. Om nogle år, vil kommunerne føle sig presset til at lave de nuværende madordninger og tilbud om, så hvorfor ikke starte lidt før!

Med kærlig hilsen og held og lykke

Eva

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)