Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vista/Office2007 i Århus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre Aminoer som skal til Microsoft arrangementet i Århus i morgen?

Det bliver spændende at se de nye produkter - bare det ikke ender i ren salgstale. Cecilie Frøkjær og Bjarne Riis som konferencier tegner godt nok ikke på den dybe gennemgang jeg kunne ønske mig, med hva'' pokker....

mvh Carsten

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:18

Er der virkelig ikke andre som skal til arrangementet? Det kunne ellers være sjovt at mødes bagefter....

mvh Carsten

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 19:15
Hej Carsten

Jeg har med vilje ikke tilmeldt mig... Jeg vil seriøst ikke høre på hverken Cecilie eller Bjarne Riis stå at snakke om ''whatever''. Jeg har været til flere Vista / Office 2007 udvikler-arrangementer, og jeg har kørt med begge programmer i snart to måneder nu, så de kan umuligt lære mig noget nyt...

Arrangementet er for partnere, og vil være meget salgsorienteret hen mod hvilke nye forretningsmuligheder produkterne kan skabe for deres partnere... Det er de samme demoer som de vil vise igen - der er nøje fastlagte ''planer'' for hvad talerne skal vise, og det er på en demo-maskine hvor alt er opsat til lejligheden, dikteret fra USA.

Men jeg kan kun sige - Vista og Office 2007 rykker rent!!! Det er så mega fedt at det er helt vildt. Specielt synes jeg den nye Powerpoint er sej. Der er noget der hedder SmartArt, som kan lave pæne figuerer, flowcharts alt muligt, og det ser super-godt ud. Jeg kan i hvert fald hurtigt og nemt fremstille nogle 10x flottere præsentationer end tidligere...

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 19:25
Jeg kan kun være enig i at den ny powerpoint er sweet. Jeg skulle give en præsentation af Commerce Server 2007 i dag, og satte i al panik en powerpoint præsentation sammen i toget fra odense til århus meget tidligt i morges. Det er er nu dejligt, når software kan hjælpe med at redde éns røv ;)

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 19:28
Dato: 30-10-2006 19:25:11 Forfatter: Joachim Lykke Andersen
Jeg kan kun være enig i at den ny powerpoint er sweet. Jeg skulle give en præsentation af Commerce Server 2007 i dag, og satte i al panik en powerpoint præsentation sammen i toget fra odense til århus meget tidligt i morges. Det er er nu dejligt, når software kan hjælpe med at redde éns røv ;)

Mvh. Joachim

Hvad kan du så sige om Commerce Server 2007?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)