Tanken med websitet er at få de besøgende gjort så interesserede i CityChallenge, at de bestiller et tilbud, så kunderne "melder sig selv" og vi undgå opsøgende salg (som har vist sig at give utrolig lavt udbytte). Vi reklamerer kun via Google Adwords og jeg har (vha. Martins betragtning omkring konverting af besøgende => kunder) regnet mig frem til følgende: 0.8% af de besøgende bestiller et tilbud. 5.7% af tilbudene ender med en ordre. Konklusioner på gennemsnitstal for 2006: 1. Udgiften til Google er ca. en krone at få en besøgende på sitet 2. Der skal 125 besøgende til at vi får lov at give et tilbud 3. Der skal gives 18 tilbud for at vi får et salg 4. Udgiften til Google er i snit 146 kr. for at give et tilbud 5. Udgiften til Google er i snit 2.514 kr. at få et salg 6. Udgiften til Google er i snit 13 øre for hver gang vi har solgt for en krone Jeg synes blot at jeg ville dele tallene med jer fordi det er spændende at se så detaljeret på sine tal - skulle der være nogle af jer, der vil give mig nogle gode råd til hvordan jeg forøger antallet af besøgende, der ønsker et tilbud, vil jeg tage mod det med "kyshånd" :) Gymnastikken må jo være at få flere af de besøgende til at afgive et tilbud, da dette vil sænke udgiften pr. tjent kroner, ikke? Eller?? |
Hej Kenneth
Jeg ville starte med at forenkle forsiden lidt. Der er virkelig mange menuer, links og informationer... Meget forvirende..
Sæt en stor fed BESTIL TILBUD knap på forsiden og evt. også bestillingsformularen. Se evt. www.canvascms.dk
Er ret sikker på at det vil give jeg flere kontakter..
Jeg ville starte med at forenkle forsiden lidt. Der er virkelig mange menuer, links og informationer... Meget forvirende..
Sæt en stor fed BESTIL TILBUD knap på forsiden og evt. også bestillingsformularen. Se evt. www.canvascms.dk
Er ret sikker på at det vil give jeg flere kontakter..
Med venlig hilsen
Charly Tyllesen