Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må Man Godt Reklamere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål 1. Hej jeg har set mange på facebook, der under alle mulige fan sider. reklamere for forskellige firmaer.

Fx. igår så jeg en der lige var blevet fan af madonna, og så ligger han lige en affiliate reklame ind for pokerstars. mit spørgsmål er så, må man det for pokerstars og facebook ???

spørgsmål 2.

jeg er medlem af partner-ads.dk må jeg godt tage et link, og smide det op på min fan side. ???

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 18:29

Pokerstars tror jeg har det fint med det... Facebook kan ikke li det.. Og det kan partner-ads hellere ik.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:32

Verdens Rigeste mand: lige en kommentar til Bacon!.. HAHAHAHAHA :D

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:47

Bautik:

Den forstod jeg ikke, er det mig der er gået glip af noget her? ^^

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:57

Bautik:

HAHAHAHAHA hvor genialt! ;D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:12

marmut16:

Spørgsmål 1. Hej jeg har set mange på facebook, der under alle mulige fan sider. reklamere for forskellige firmaer.

Fx. igår så jeg en der lige var blevet fan af madonna, og så ligger han lige en affiliate reklame ind for pokerstars. mit spørgsmål er så, må man det for pokerstars og facebook ???

spørgsmål 2.

jeg er medlem af partner-ads.dk må jeg godt tage et link, og smide det op på min fan side. ???

1. Det må du gerne for Pokerstars og Facebook, hvis det er din egen gruppe/fanside.

2. Partner-ads tillader kun at du benytter deres links på dine egne sider og nyhedsbreve, men mange andre affiliatenetværk tillader det. Du kan se en liste over danske affiliatenetværk her.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:20

Det må du gøre lige så tosset du vil, men de facebook og lign. må også gerne lukke din konto hvis de ikke vil have dette.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 20:27

Nicolaj:

marmut16:

spørgsmål 2.

2. Partner-ads tillader kun at du benytter deres links på dine egne sider og nyhedsbreve, men mange andre affiliatenetværk tillader det. Du kan se en liste over danske affiliatenetværk her.

Hej

Partner-ads tillader også at du indlægger reklamer på blogs, gruppesider, fansider som du ejer/bestyrer (og som er en del af et andet website, f.eks. Facebook, Blogger.com o.l.). Du skal bare i din tilmelding angive det direkte link til gruppen / fansiden/bloggen, så den kan checkes.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:41

Ken Schultz, Adviva:

Nicolaj:

marmut16:

spørgsmål 2.

Hej

Partner-ads tillader også at du indlægger reklamer på blogs, gruppesider, fansider som du ejer/bestyrer (og som er en del af et andet website, f.eks. Facebook, Blogger.com o.l.). Du skal bare i din tilmelding angive det direkte link til gruppen / fansiden/bloggen, så den kan checkes.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Sorry, det vidste jeg ikke, men sådan har det vist heller ikke altid været Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54

Som de andre siger er det tilladt hvis den side (fx Partner-ads.dk) du er medlem af tillader det.

Ved ihvertfald på mikkelsenmedia.dk, kan du vælge og få vist de reklamer der må vises på "Sociale Tjenester", og der er bl.a. diverse poker sider tilladt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)