Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En virtuel server på en stabil linie + god pris?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Hvor finder man topic henne, og jeg er interesseret i brugererfaringer, og ikke tilbud fra jeres firmaer.

Fordi alle sælgere har jo selvfølgeligt det bedste produkt. Jeg vil gerne høre fra jer der har en virtual server til webhosting derude, om det er i dk eller de eller nl er ligemeget, bare det er en god kvalitet til en fair pris :)

Hov og det skal være windows, jeg fatter hat af linux :D

Er der nogle der vil dele erfaringer?

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 18:02

Hej Morten.

Jeg kan godt forstå dit udgangspunkt, jeg er selv kunde hos gigahost og får etableret min egen server her fra d. 01/03..

Jeg har ikke så mange brugererfaringer, det bliver primært mit firma og dig der skal være på den.. Desuden er det en server med 8 2,8 intel xeon kerner, 16 gb ram, og 4x 300gb scsi diske.

Den bliver hosted på en 100/100 somsagt fra d. 01/03 så hvis du er interesseret i at høre mere er du mere end velkommen til at kontakte mig på 21 75 75 70 eller på soeren@hoevring.dk, jeg skal lige gøre opmærksom på at dette ikke inddirekte er et virtuelt salg, men at jeg blot skal have nogle til at dække en del af udgifterne.

Windows delen kan vi nok sagtens finde ud af, smid mig en mail så vi kan snakke videre.

-- Man kan hvad man vil!

Fra Næstved
Tilmeldt 2. Jan 10
Skrevet kl. 18:25

Hej Søren :)

Ja jeg havde også købt plads hos gigahost, men med de historier jeg har fundet efterfølgende, bliver den bare brugt som backup ftp :D

Jeg er af den handlekraftige type, så jeg har selv grænsket markedet og læst stolpe op/ned om bruger erfaringer, og derfor har jeg fået mig en server hos HOST EUROPE.

De får gode anmeldelser, og deres datacenter er godt beskyttet, men hurtige redudante linier.

Og deres priser er fornuftige :)

Jeg har valgt den næststørste virtuelle server, grundet jeg gerne vil være på forkant, og vil ikke have flaskehalse :) http://www.hosteurope.de/produkt/Virtual-Server-Windows-MAX2

En 100Mbit er lige klejn nok til en webserver hvis der kommer run på efter min mening, det er jo ikke mere end hvad jeg kan få herhjemme.

Men tak for tilbudet :)

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Fra  Agoo Skrevet kl. 18:32

Hej Morten,

Det er helt iorden, vi har mulighed for at opgradere til 1gbit/1gbit hvis vi lyster, men jeg tror næppe du kommer til at bruge 100/100 mbit,

Men jeg har også hørt godt om dem, før jeg selv havde erfaringer med dem, men sådan er det jo.

Du må sige til hvis du en dag har brug for noget Dansk ;)

-- Man kan hvad man vil!

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten,

Jeg skal nok lade være med at give et tilbud ;) Men når nu du vælger udbyder, så skal du altså være opmærksom på en række ting.

Sørg for at udbyderen benytter sig af hardware-baseret virtualisering, det sikrer performance på din maskine. Alt for mange udbydere har et host-baseret system, hvor de smider massevis af virtuelle servere på, og jeg kan love dig for at det ikke er til gavn for systemets performance.

Og så er du velkommen til at læse et blog-indlæg, hvor jeg redegør for de ting du skal være opmærksom på ved valg af udbyder.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Scient Data Skrevet kl. 18:48

Hej,
Jeg kan også anbefale http://www.hosteurope.de/, hvor jeg har haft et par virtuelle Windows servere siden august 2007. De har kørt rigtig stabilt og uden nævneværdige problemer i hele perioden.

Den ene er en Windows XXL 3.0 server, hvor jeg hoster 51 web-sites (en god del af dem er små kursist-sites) og en SQL server.

Den anden er en Windows XL 3.0, som jeg har haft som mail-server. Den bruger jeg ikke længere, da jeg er skiftet til Microsoft Online Services.

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49

vi skal da lige have plus host med . de er ikke så dyre. og har til windows og linux

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Fra  Agoo Skrevet kl. 19:01

peter degn:

vi skal da lige have plus host med . de er ikke så dyre. og har til windows og linux

Jeg synes da de er dyre i forhold til hvad du får..

Jeg kan sagtens levere følgende:

1 x Virtual server(1 x 2,8 intel xeon processer) 150 KR
1 GB Ram 100 KR
50 GB trafik 100 KR
50 GB plads 150 KR
1 Ip adresse
        Pris ialt 500 Kr/md
        Oprettelse 500

Flex tilbud - Udvidelser:

1 GB Ram 100 KR
1 x Processer 150 KR
pr. GB trafik 2 KR
Backup løsning 750 KR
Pr. GB plads 3 KR
Ekstra ip adresse 10 KR
/md

-- Man kan hvad man vil!

Fra Næstved
Tilmeldt 2. Jan 10
Skrevet kl. 20:19

Hej Alle :)

Tak for jeres svar :)

Søren, hvem ved det kan jo være at jeg vender tilbage, nu må vi se, jeg er indtil videre utroligt positivt overrasket over deres support..

Morten, Ja jeg er it nørd af proffesion, så jeg har en del baggrundsviden, og læst op på det sidste. Men god blog der lige runder toppen af udkigspunkter.

Thor, tak, dejligt med lidt amoni erfaringer også,  så må vi se om de lever op til det ;)

Hvis jeg ikke synes serveren performer godt nok, så bliver det bare en detikeret server istedet :D

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)