|
hvad så med at lægge det tryk ind på min maskine - så finder vi en god pris, der afspejler størrelsen af dine trykopgaver. (dels den konkrete oplagsstørrelse men ikke mindst årsvolumen). DU er velkommen til at kigge ind på min side http://www.Foto-kopi.dk for at kigge udstyrs siden ud. Ligeledes mine normalpriser. Det jeg søger her er en 5-10 større eller (lidt mindre stor) faste kunder, der kunne se en idé i at outsource, de lidt større oplag til en maskine, der bare leverer et tryk, så man godt kan blive i tvivl om det nu ikke er et foto vi står med. Kan sende dig en prøve med foto-prøve fra en årskalender jeg har lavet. Det er opgaver, som er lidt mere omfattende end dem som man kan lægge på den nye TRYK portal herpå Amino, hvor jeg selvfølgelig også byder ind på opgaver, som kan løses på printerne jeg har. ps. har også en storformat (optil 106 cm. i bredden) i super fotokvalitet (HP DesignJet T1100).
|
Jeg har en HP 8050 - farvelaser til A3 overformat - har du et trykbehov fast engang om måneden ???
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem