Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan ikke komme ind på min profil.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvorfor kan jeg ikke komme ind på min personlige profil, der hvor folk kan læse om mig, se mit billede, og skrive i min gæstebog? jeg har ikke kunne fra i går og i dag?

Kan i hjælpe?

Mvh. Thomas De Oliveira

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:08

Denne fejl skriver den.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SqlException (0x80131904): Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.]
   System.Data.SqlClient.SqlConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection) +212
   System.Data.SqlClient.TdsParser.ThrowExceptionAndWarning(TdsParserStateObject stateObj) +245
   System.Data.SqlClient.TdsParser.Run(RunBehavior runBehavior, SqlCommand cmdHandler, SqlDataReader dataStream, BulkCopySimpleResultSet bulkCopyHandler, TdsParserStateObject stateObj) +2811
   System.Data.SqlClient.SqlDataReader.ConsumeMetaData() +87
   System.Data.SqlClient.SqlDataReader.get_MetaData() +141
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.FinishExecuteReader(SqlDataReader ds, RunBehavior runBehavior, String resetOptionsString) +2481636
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReaderTds(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, Boolean async) +2483169
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method, DbAsyncResult result) +424
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method) +28
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader(CommandBehavior behavior, String method) +211
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader() +117
   CommunityServer.Data.MessagesSqlDataProvider.GetActivityMessagesFor(Int32 userId, Int32 pageIndex, Int32 pageSize, Collection`1 includedActivityMessageTypes) +805
   CommunityServer.Messages.Messaging.GetActivityMessages(ActivityMessageQuery query) in C:\Users\Claus\Documents\Source\Workspace\Amino CS\Amino\CommunityServer.Web.SDK\CommunityServer.Messages\Messaging.cs:639
   CommunityServer.Messages.Controls.ActivityMessageList.get_DataSource() in C:\Users\Claus\Documents\Source\Workspace\Amino CS\Amino\CommunityServer.Web.SDK\CommunityServer.Messages\Controls\ActivityMessage\ActivityMessageList.cs:183
   System.Web.UI.WebControls.Repeater.ConnectToDataSourceView() +268
   System.Web.UI.WebControls.Repeater.OnLoad(EventArgs e) +24
   CommunityServer.Controls.WrappedRepeater.OnLoad(EventArgs e) +16
   CommunityServer.Controls.PreTemplatedWrappedRepeaterBase.OnLoad(EventArgs e) +16
   System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +66
   System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +191
   System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +2428

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.4200; ASP.NET Version:2.0.50727.4016

Server Error in '/' Application.

Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er klar over det - og arbejder på det :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:24

Det er du ikke ene om , det kan jeg  heller ikke , med mon ikke , det er noget  med server problemer og løses snart .

Med det bedste er dog forummet virker , derved kan jeg læse alle de super gode råd , herpå amino.dk , det mener jeg er langt vigtigere end kunne se min profil Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:32

Mikael christiansen:

Det er du ikke ene om , det kan jeg  heller ikke , med mon ikke , det er noget  med server problemer og løses snart .

Med det bedste er dog forummet virker , derved kan jeg læse alle de super gode råd , herpå amino.dk , det mener jeg er langt vigtigere end kunne se min profil Smile

Ja det har du ret i.

Jeg ville ind på min profil for at finde et indlæg som jeg ikke kan huske hvad hedder:) 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:33

Jacob Rohde:

Vi er klar over det - og arbejder på det :)

Godt og høre :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)