Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ligger man sin blog?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

jeg kan ikke lige finde ud af det, - og er måske heller ikke helt skarp på det seo-mæssige endnu...

Men hvor er er smartest at ligge sin blog? Som subdomæne på sin hovede side, - altså www.xxx.dk/blog

eller på en selvstædnig side www.blog.xxx.dk?

Og jeg tænker selvfølgelig i forhold til det med ind- og udgående links og værdien heraf, samt muligheden for at opdatere indhold i forhold til google.. Håber nogen kan belyse så det også for mig bliver bare lidt tydligere hvad der er fordele og ulemper..

vh/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:43

Slet ingen go'e forslag?

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:43

Slet ingen gode forslag?

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 19:41

Mon nogen har et kvalificeret bud nu, hvor amino tilsyneladende har tænkt sig at være online igen...;-))

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:58

Herovre i denne tråd bidrog jeg med lidt input til overvejelser i forbindelse med placering af blog. Overvejelserne skulle være generelle nok til at have relevans for dig, selvom du ikke skriver om golf. Smile

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:33

Tak Frank, - der var ikke lige det entydige svar jeg håbede på, det er jo til at få grå hår i hovedet af..:S... Men tak alligevel...:D

dbh/ Ulrik

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:53

Der er ikke nogen, der har lovet, at SEO nødvendigvis skal være nemt Smile

Nej, prøv at tænke lidt over, hvad det er, du vil opnå med din blog - og placér den derefter. (Jeg har også på et tidspunkt skrevet lidt på min blog om forskellige formål med at blogge, hvis du savner inspiration).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)