Jeg har nu 44.000 backlinks til min personlige amino side. Det er mere end Martin Thorborg med ca 500 links og 4000 mere end Mikkel Demib. Men er det gode links, og hvor kommer de fra ? Jeg har kun skrevet 1/7 af de indlæg de har. Jeg har selv tilmeldt min side til overskrift.dk , og får lidt flere links den vej. Men altså det virker helt vildt med så mange links. Andre Amino profiler jeg har tjekket på Yahoo Backlink , og som har skrevet ca det samme antal indlæg som mig, har kun mellem 2.000 og 10.000 backlinks. Min personlige Amino profil er stadig røget langt ned i google-indekset, og ser ikke ud til at komme tilbage lige foreløbig. Så nu vil jeg gerne tjekke de links, for at se om jeg er røget i noget bad neighborhood. Men på Yahoo Backlink kan jeg kun se de 1000 af dem. Og selv hvis jeg redigerede alle Amino linksene væk, ville der stadig være titusindevis af links at tjekke. Er der en " nem " måde at tjekke det her på ? |
Hej Jimi,
Brug Yahoo Site Explorer og vælg så under "Show inlinks" - "Except from this domain". Så bliver alt fra Amino filtreret fra, og du kan selv se de fem links, der er tilbage.
Det genererer ekstreme mængder backlinks, hvis du er iblandt de mest aktive debattører i nogle dage, da du så får links fra omtrent samtlige sider i debatforummet. Selvom du dropper ud af "aktiv debattør"-listen igen, gencrawler Yahoo ikke samtlige indlæg på jævnlig basis, hvorfor dit backlink-tal er så meget højere end dit antal skrevne indlæg.