Hej alle - her lidt update..
Jeg har talt med en masse dejlige mennesker idag, og ideen syntes at falde i god jord alle steder..
hosting kommer på plads, og jeg har nok også en platform til at håndterer det meste "på plads", dvs. at jeg har en der vil sætte den op teknisk.. så kommer der måske noget med design, men det var der vist en der ville være med til også..
Jeg har talt med nogle skønne (fag)mennesker som også vil være med til at yde et stykke arbejde i forhold til at deltage i snakken på forummet, og være med til at yde støtte på forskellig vis på nettet.. så nu er det jo efterhånden ved at være meget lang fremme..
hvis alt går som jeg håber, så skulle vi faktisk gerne have den her side oppe iløbet af ugen - og så er det næste jo i høj grad et spørgsmål om at vi skal have budskabet ud omkring - så dem der er i målgruppen også kommer med og ind i varmen..
som det er nu, ser jeg f.sv. 3 foraer - et generelt, for såvel patienter som pårørende, og så et udelukkende for patienter - og et udelukkende for pårørende.. ideen med det vil jeg komme tilbage til senere..
de resourser som der nu mangler er: Økonomi, hjælp til: redaktion af div. på siden,
PR, og naturligvis indlæg.. jeg kan forestille mig en masse måder at få budskabet ud på - måske med en lille banner eller noget på alle de
hjemmesider vi nu alle sidder og tumler med - i nyhedsbreve etc.. så er der nogle der vil være villige til at sætte noget ind sådan nogle steder, så lad min endelig høre..
På forhånd tak for jeres støtte, og et tak fra min samlever også ;-)
/P