Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til side for kræftramte og pårørende..

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim..

Tusind tak for dit kontante tilbud..

Jeg har nu ikke tænkt mig at etablerer en forening som sådan - men har faktisk tænkt mig at køre det "helt selv" med frivillige hænder, og kontante bidrag..

Jeg kan jo sagtens tage imod kontant støtte til arrangementet, kan jo sende dig en regning - og de beløb jeg så iøvrigt får ind, de går ubeskåret til det formål:

At bygge forummet, at hoste det, informerer omverdenen etc.. så hvis du kan gå ind for den model, så sig endelig til..

Og renskabsmæssigt bliver der jo ikke noget problem for mig - da det jo ender med et 0...

vh

Peter

Tilmeldt 7. May 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:38

Hej Peter, vi er i gang med at lave en senior portal som skal have nogle af disse emner ind over også, er det noget for dej at kommer ind over der.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 09:15
Hej Peter,

Man kan relativt nemt sætte dette forum på f.eks. et phpBB2 forum op (se mere på http://www.phpbb.com/), der skal bare lige læses lidt først :)

Hvis du mangler hosting, så træder jeg gerne til og tilbyder dette gratis - desværre har jeg ikke tid til at hjælpe med at opsætte forum o.l. så jeg håber du finder en der er frisk på dette.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:34
Hej Peter.

Når du har fået det op at køre, og der kommer en jævn trafik ind på forumet, er det muligt at vi kan finde ud af noget med nogle støttekroner.

Du må holde os orienteret om udviklingen.

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 10:40
Hej alle..

Hvor er det dejligt at se den gode tilslutning til projektet..

Så mangler jeg jo "bare" nogle journalister, nogle der kan lave lidt søgemaskineoptimering og anden markedsføring, event på nettet, eller..

men bliv endelig ved..

vh

Peter

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 18:53
Hej alle - her lidt update..

Jeg har talt med en masse dejlige mennesker idag, og ideen syntes at falde i god jord alle steder..

hosting kommer på plads, og jeg har nok også en platform til at håndterer det meste "på plads", dvs. at jeg har en der vil sætte den op teknisk.. så kommer der måske noget med design, men det var der vist en der ville være med til også..

Jeg har talt med nogle skønne (fag)mennesker som også vil være med til at yde et stykke arbejde i forhold til at deltage i snakken på forummet, og være med til at yde støtte på forskellig vis på nettet.. så nu er det jo efterhånden ved at være meget lang fremme..

hvis alt går som jeg håber, så skulle vi faktisk gerne have den her side oppe iløbet af ugen - og så er det næste jo i høj grad et spørgsmål om at vi skal have budskabet ud omkring - så dem der er i målgruppen også kommer med og ind i varmen..

som det er nu, ser jeg f.sv. 3 foraer - et generelt, for såvel patienter som pårørende, og så et udelukkende for patienter - og et udelukkende for pårørende.. ideen med det vil jeg komme tilbage til senere..

de resourser som der nu mangler er: Økonomi, hjælp til: redaktion af div. på siden, PR, og naturligvis indlæg.. jeg kan forestille mig en masse måder at få budskabet ud på - måske med en lille banner eller noget på alle de hjemmesider vi nu alle sidder og tumler med - i nyhedsbreve etc.. så er der nogle der vil være  villige til at sætte noget ind sådan nogle steder, så lad min endelig høre..

På forhånd tak for jeres støtte, og et tak fra min samlever også ;-)

/P

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hej Peter

Jeg vil godt være behjælpelig med design, hvis det er...

/Bettina

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:12
Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 21:20
Hej der..

Tjo... kan jeg lige fange dig lidt senere ??

vh

Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:11
Hej Peter

Naturligvis vil jeg det. Min tid er dog meget knap de næste par måneder, men jeg vil meget gerne
bidrage med tekst og gennemlæsning, i det omfang det kan lade sig gøre.
Hvis du præcist definerer hvad der skal formidles, skal jeg, og sikkert også andre af tekst-aminoerne, nok få det formuleret.

Jeg har stor respekt for dit initiativ.

Mvh.

René
Side 2 ud af 3 (30 indlæg)