Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt eller dårlig for min webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Sad og tænke en mærkelig ting, de fleste af webshop salg menuer, " oversigt med deres produkter står altid i vester side". Hvis min står i højre side ville det så påvirke nogle af mine kunder evt? eller det ville så helt dumt ud?

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 16:17

Personligt ville jeg helst se den i venstre side, det er normen og hvad folk forventer. Gør det nemt for brugeren så de får lyst til at handle hos dig.

Læs hvad Steve Krug har at sige omkring det, han har skrevet den korte bog: Don't Make Me Think!

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:24

Hej,

Jeg vil helt sikkert også foretrække den i venstre side - det er der man kigger med det samme - har faktisk ikke set nogen sider med katagori visning i højre side :)

DBH Martin, Vinther & Co.

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 16:58

Som udgangspunkt er det bedste for dit salg at have menuen i venstre side, da flest folk er vant til at have den der, men det afhænger dybest set af dit design.

Hvis du har mulighed for at rykke rundt på menuen, og har det tekniske snilde til at sætte det op, kan du jo lave en test med eksempelvis Google Website Optimizer.

Så får syn for sagn og slipper for gætværk: Halvdelen af de besøgende ledes ind på siden med menuen i venstre side, og den anden halvdel ledes ind på siden med menuen i højre side.

Google måler hvilken gruppe der giver mest salg. Hold tæt med resultaterne, så du ikke kører for lang tid med testen, hvis den ene gruppe performer meget bedre end den anden gruppe. Ellers taber du jo for mange salg på den dårligt performende gruppe ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:17

jeg ville brug en venstre menu , opdager jeg hurtigste Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 19:29

Synes bare efter mit design, passer det bedre ind til højre side, det falder bedre ind, ind venstre?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:27

Agger004:

Synes bare efter mit design, passer det bedre ind til højre side, det falder bedre ind, ind venstre?

Har du et link til din side?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:59

folk finder hurtigst og nemmest menu når den er i venstre side, det er mest brugt og virker hensigtmæssigt eftersom vi læser fra venstre mod højre, hvis du ikke kan lide menuen i venstre side kan du overveje den i top af siden som på min webshop

mycoolgadget.co.uk

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)