Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Incassofirma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har en kunde der ikke betaler sine regninger.

Nu er vi så blevet kontaktet af Dansk kreditor service, som vil drive pengene ind. De lyder som et dygtigt firma så jeg er tilbøjelig til at vælge dem, også fordi de kun skal have et lille årligt beløb samt penge for de fakturaer jeg sender og kunden så betaler. 

Mine spørgsmål er så:

1. om der er nogle der kender dette firma og kan sige god for dem.

2 om der er nogle der kender andre provisions aflønnet firmaer inden for incasso som er dygtige.

Vi levere minirenseanlæg på hele sjælland

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:55

Hej,

Vi benytter et advokatfirma, som også tilbyde no-cure no-pay.

Det fine ved at bruge en advokat er jo at de kan følge sagen hele vejen

Advokataktieselskabet Kirk Larsen & Ascanius
http://www.kirklarsen.dk

DBH Martin, Vinther & Co.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:01

Vinther & Co. v/ Martin Vinther:

Hej,

Vi benytter et advokatfirma, som også tilbyde no-cure no-pay.

Det fine ved at bruge en advokat er jo at de kan følge sagen hele vejen

Advokataktieselskabet Kirk Larsen & Ascanius
http://www.kirklarsen.dk

lige en side bemærkning.. ja de er ganske gode til at true med sagsanlæg og dit og dat uden at kunne nævne nogne paragraffer eller noget. :) Jeg blev kontaktet af en Anne Katrine Bay tror jeg som havde en kunde som så jeg poppede op som søgeresultat under en søgning med hans firma navn, med min egen reklame uden hans navn i annoncen..

Hun blev ved og ved med at true med at google ville lukke min konto og jeg nok skulle betale erstatning for tabt fortjeneste og dårlig markedsføringsskik osv..

Endte med jeg sagde fint nok du, du sagsøger mig bare og fortæller google at jeg er slem fyr, så glæder jeg mig til at mødes med dig når det hele går igang :)

Har ikke hørt fra hende siden og får stadigvæk et par besøgende om måneden fra hans firmanavn..

Men som Martin, Vinther & Co skriver, så lyder et advokat firma med No-cure no-pay konceptet en god løsning. hvor du ikke skal betale for ingen ting og der er jurister som kan følge sagen hele vejen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Jeg har nogle kunder, der benytter DKS. Og de er bestemt ikke imponerede. De synes der kommer alt alt for lidt penge ind. Selvom det lyder billigt at benytte DSK har det for nogle faktisk været dyrere end det inddrivne! Jeg har ved nogle af disse firmaer aftaler om inddrivelse og det med større succes.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:07

Jeppe-SES:
1. om der er nogle der kender dette firma og kan sige god for dem.

Kender ikke dem - men et inkassofirma som taler om momsrykkergebyr virker ikke som de har helt styr på reglerne.

Jeppe-SES:
2 om der er nogle der kender andre provisions aflønnet firmaer inden for incasso som er dygtige.

http://www.danskeinkasso.dk/ kan anbefales.

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:14

:) Jeg bruger dog ikke advokaten på den måde... men det ser bare "mere farligt" ud når der står advokatinkasso - efter min mening virker det mere seriøst

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Hej

Generelt er jeg mere for at bruge advokat i forbindelse med inkasso, hvorfor en løsning hos en advokat med en No Cure-No Pay løsning virker som det bedste.

Jeg har dog sjældent brug for inkasso, idet jeg allerede i min rykkerprocedure anfører følgende:

"...... med risiko for registrering i RKI og deraf yderligere omkostninger".

Bemærk, at jeg skriver "med risiko for"

Jeg tror rent faktisk, at det virker, dog er min branche jo forskellig for eks. mange andre, hvor man netop kan løbe ind i skyldnere, som allerede er registreret for alt muligt, men så igen så hjælper inkasso formentlig heller ikke.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)