Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - hvilket skal man vælge?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Allshop.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er der nogen der kan hjælpe med hvor man skal få hostet sin webshop. Jeg er så småt igang med at opstarte en lille shop - men aner ikke hvor meget traffik og sådan der kommer på siden. Er der nogen af jer der kan svare på nogenlunde, hvor mange MB traffik pr. mnd. jeg skal købe?

Mvh

CK

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:27

pris og kvalitet hænger sammen, hvis du gerne vil have en seriøs løsningen der holder i fremtiden er dandomain.dk den eneste rigtige vej at gå.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Fra  Allshop.dk Skrevet kl. 12:39

Ok, jeg er naturligvis både ude efter kvalitet og seriøsitet:) Hvis jeg vælger 100MB webhotel skulle det så være nok til at drive en mindre webshop? Eller hvordan kan man i så fald finde ud af hvor meget plads der skal bruges?

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 12:41

Ja det burde være rigeligt med mindre du har virkelig virkelig mange produkter eller benytter meget store billed filer. Jeg vil mene det er mere end rigeligt til at starte op på.

Hvis det er kvalitet og seriøsitet du ønsker er dandoman den eneste løsning.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:33

Hej,

Vi kan sagtens hoste din shop - Grunden prisen hos os er 89,- eks. moms pr. måned og der er rigelig plads til din webshop!

Kontakt mig på 4074 7613, eller skriv dit nummer eller mail til nc@drive-design.dk så skal jeg kontakte dig med yderlig info!

Rigtig god dag...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:04

Du skal først finde ud af hvad du vil bygge din shop på?
Hvis det er en lille shop, kunne det være du skulle overveje en hosted shop. Det giver bare gerne begrænsninger - og kan senere blive en klods om benet hvis du får vokseværk.

Vi har valgt en magento løsning til vores nye shop (4000+ varer) - den bliver hosted hos powerhosting til 1000kr pr. år.
Det kan ikke gøres bedre til prisen.

Men find ud af hvad du har behov for - og vær sikker på du kan bygge videre på den (api)

Fra København S.
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:33

Vi benytter surftown - og meget glade for dem.

Prismæssigt er de ikke de billigste men vores hotel har ikke været "nede" siden vi flyttede til dem.

DBH Martin, Vinther & Co.

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 16:40

vil bestemt ikke anbefale surftown til nogen som helst andet en personlige hygge sider.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:57

Hey CK,

Du er mere end velkommen til at smide mig en mail med lidt detaljer. Så kan det da godt være jeg kan skrue et godt tilbud sammen.

Se eventuelt mere på www.exaweb.dk

/ Martin - martin@exaweb.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29

Hvorfor er du så afvisende over for Surftown?

Der er pt. tilbud på erhvervswebshop (http://surftown.dk/webshop) -- og det er samme serversetup som erhvervswebhotellerne, som mange melder og fine erfaringer med.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)