Er der nogen der kan hjælpe med hvor man skal få hostet sin webshop. Jeg er så småt igang med at opstarte en lille shop - men aner ikke hvor meget traffik og sådan der kommer på siden. Er der nogen af jer der kan svare på nogenlunde, hvor mange MB traffik pr. mnd. jeg skal købe?
Ok, jeg er naturligvis både ude efter kvalitet og seriøsitet:) Hvis jeg vælger 100MB webhotel skulle det så være nok til at drive en mindre webshop? Eller hvordan kan man i så fald finde ud af hvor meget plads der skal bruges?
Ja det burde være rigeligt med mindre du har virkelig virkelig mange produkter eller benytter meget store billed filer. Jeg vil mene det er mere end rigeligt til at starte op på.
Hvis det er kvalitet og seriøsitet du ønsker er dandoman den eneste løsning.
Du skal først finde ud af hvad du vil bygge din shop på? Hvis det er en lille shop, kunne det være du skulle overveje en hosted shop. Det giver bare gerne begrænsninger - og kan senere blive en klods om benet hvis du får vokseværk.
Vi har valgt en magento løsning til vores nye shop (4000+ varer) - den bliver hosted hos powerhosting til 1000kr pr. år. Det kan ikke gøres bedre til prisen.
Men find ud af hvad du har behov for - og vær sikker på du kan bygge videre på den (api)
Der er pt. tilbud på erhvervswebshop (http://surftown.dk/webshop) -- og det er samme serversetup som erhvervswebhotellerne, som mange melder og fine erfaringer med.